slimocb Napisano 10 Maja 2014 Napisano 10 Maja 2014 zamierzam kupic rower w granicach 1000zl jestem kompletnie zielony nie znam sie na czesciach itp. rower ma sluzyc do jazdy po lekkim terenie lasy, drogi nieutwardzone, sciezki, ale tez czasami bede pokonywal trasy +20km po asfalcie. nie zalezy mi na jakims mega konkretnym sprzecie moze byc dobra uzywka. co sadzicie o tym modelu czy jest wart swojej ceny http://olx.pl/oferta/giant-yukon-rozm-xl-po-serwisie-bardzo-ladny-CID767-ID5osC5.html#68f885f7e5
Tadeus Napisano 10 Maja 2014 Napisano 10 Maja 2014 Rower osprzętowo wygląda bardzo spoko. Tylko amortyzator raczej będzie albo zużyty albo będzie wymagał serwisu. Najlepsze, co dostaniesz z nowych to coś takiego: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=scud+alivio+26&search_scope=&bmatch=seng-v8-p-aur-nwatch-spt-0423 Średnio o klasę niżej. Co nie zmienia faktu, że ten Giant jest lepszy. Tyle, że wypadałoby go pojechać obejrzeć, najlepiej z kimś, kto się zna. Używki to trochę loteria. Możesz trafić świetnie, a możesz potem wydać na serwis połowę ceny roweru
slimocb Napisano 10 Maja 2014 Autor Napisano 10 Maja 2014 Czytalem gdzies ze te amortyzatory ogolnie nie sa za dobre. Nie mam takiej osoby ktora sie zna na rowerach :/. Ten Scud co podeslales wyglada calkiem niezle, a co sadzicie o tym Lazaro http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4205943310.html A jak wyglada cena jakiegos Gianta, Scotta, Merida porownywalnego technicznie do podanych wyzej modeli? Czy jest sens przeplacac za marke czy jednak warto? Bo teraz to jestem nastawiony blizej kupna nowego sprzetu. A cos w granicach 1500 zl z lepszej marki? Wiem ze kupujac rower powinno sie najpierw przejechac przetestowac, ale ja dostaje oczoplasu tym bardziej ze sie na tym nie znam a sprzedawca moze nas tylko troche naswietlic, bo gruncie rzeczy dazy do sprzedania tego co dla niego jest najkorzystniejsze.