nixon111 Napisano 1 Maja 2014 Napisano 1 Maja 2014 Witam.Chciałbym kupić ramę fulla w cenie 2000-3000.najlepiej nizsza kwota.Mam obecnie rower Trek Remedy 66:http://www.bikepedia...model=Remedy 66 Chciałbym z niego wykorzystac jak najwiecej komponentow do nowej ramy.ta jest do sprzedania gdyz jest za mala.mam 187cm.czy mozecie cos poradzic co warto kupic pod te czesci.czy w ogole jest szansa zeby wszystko pasowalo czy bede mial sporo innych zmian.z gory dzieki gdyz jestem poki co zielony.licze ze z wasza pomoca to sie zmieni.pozdrawiam
nixon111 Napisano 3 Maja 2014 Autor Napisano 3 Maja 2014 Witam.nikt nie jest w stanie pomoc?sam jestem zielony jeszcze i nie wiem ktore ramy sa dobre.jakie firmy, jakie modele?mozecie cos polecic?jesli sie uda to chcialbym wykorzystac czesci z obecnego treka ale jesli cos trzeba bedzie kupic (z tym sie licze) to trudno.bede wdzieczny gdyby ktos byl w stanie mi pomoc w stworzeniu czegos porzadnego.pozdrawiam
barbapapa11 Napisano 4 Maja 2014 Napisano 4 Maja 2014 Popraw link, bo nie dziala. Ale jak sie domyslam to jakis rower xc, wiec szukaj najlepiej jakiegos speca, anthema albo cuba. Wysłane z mojego LG-F180L przy użyciu Tapatalka
nixon111 Napisano 4 Maja 2014 Autor Napisano 4 Maja 2014 http://www.trekbikes.com/pl/pl/bikes/2006/archive/trek/remedy66/ Nowy link do tego co mam.rower swietny ale chcialbym zrobic jakiegos fulla z rama pasujaca na mnie.ta ma 17.5cala
barbapapa11 Napisano 4 Maja 2014 Napisano 4 Maja 2014 A jaki jest skok amortyzatora Wysłane z mojego LG-F180L przy użyciu Tapatalka