Skocz do zawartości

[1300] mtb

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)
Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś porządniejszego roweru. Mój staruszek już ledwo zipie, a sezon za pasem. Mieszkam na wsi, a więc jazda po lasach i innych trudniejszych terenach jest wymagana, stąd mój wybór padł na mtb. Nie jestem zapalonym rowerzystą, moja przygoda z tym w sumie się jeszcze na dobre nie zaczęła, wypadałoby to zmienić. Przeglądając różne fora, czytając opinie i porównując rowery moją uwagę przykuł Unibike Mission. Czytałem wiele pozytywnych opinii i recenzji na jego temat, a jego cena idealnie współgra z moim funduszem. Opony w nim nie są zbyt dobre, ale za jakiś czas bym je wymienił, tylko troszkę funduszu wpadnie, z tym problemu nie będzie. 
Tutaj link : www.unibike.pl/mission.html

Chciałbym usłyszeć parę komentarzy na ten temat, a także dowiedzieć się czy znacie jeszcze jakieś ciekawe propozycje. Nie znam się za bardzo, przyznaję :) Nie jestem także nastawiony na akurat ten rower. Chciałbym, żeby przez dłuższy czas dobrze mi służył :)

Pozdrawiam

Napisano

W takich pieniądzach całościowo lepiej prezentują się Kands 1300, bądź Lazaro Evolution V3. Do kupienia jednak głównie w internecie. Te rowery od lat schodzą setkami i mają na forum dobre opinie.

Mission nie jest jakiś bardzo zły, ale praktycznie wszystko poza siodełkiem i obręczami jest w nim gorsze niż w powyższych.

Napisano

Właśnie dlatego tutaj jestem, dzięki za szybką odpowiedź ;) 

Mój brat jakiś czas temu kupił Kands'a maestro alivio, ale wiem, że wolałbym jednak mtb. Nie taki styl jazdy kompletnie. Mówiąc szczerze, kupno internetowe bardziej mi się podoba. Kupno na raty w mojej sytuacji byłoby wskazane, a wręcz wymagane :) Patrząc na Kands'y i z doświadczeń wiem, że drobiazgi niektóre są do wymiany. Do tego parę gadżetów warto dokupić, a więc byłoby ok.