eleanorrigby Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Witam serdecznie! Zdecydowana jestem na kupno roweru trekingowego do 1500 zł. Większa suma nie wchodzi w grę tak samo jak kupno roweru używanego. Trochę poszperałam po sieci i znalazłam takie 2: http://www.bikeland.pl/rower_kellys_cristy_10_28__2014.html kellys cristy 10 http://www.bikeland.pl/rower_merida_freeway_9100_lady__2014.html merida freeway 9100 Podobają mi się oba, chodzi mi jedynie o pomoc przy określeniu, który z nich ma lepszy osprzęt. Bo na tym nie za bardzo się znam. Z góry dziękuje za pomoc! Ew. jeśli macie jakieś inne propozycje to chętnie wysłucham. PS. Jaka rama będzie dla mnie najlepsza jeśli mam 165cm wzrostu?
Kajus23 Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Ja w tej cenie myślał bym o http://unibike.pl/visionlds.html (trzeba odświeżyć po otwarciu linku)
Shiryu Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Rzuć też okiem na Kands Elite Pro albo Lazaro Senatore v2. Jeśli zupełnie nie przypadną Ci do gustu to jest jeszcze Kross Trans Siberian.
eleanorrigby Napisano 18 Kwietnia 2014 Autor Napisano 18 Kwietnia 2014 Z tych które wymieniliście to chyba Lazaro Senatore V2 najlepiej się prezentuje, ew kross. A jak z osprzętem, jest miedzy tymi rowerami (merida, kellys, lazaro) jakaś znaczna różnica, czy raczej kosmetyczna że się tak wyrażę?
Shiryu Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Z napędem jest tak, że między Kandsem a resztą stawki jest przepaść. Potem jest Lazaro, Unibike i Kross. Kellys i Merida mają osprzęt podobny do Krossa, ale za to sztywny widelec: dla jednych wada, dla innych zaleta. Ostatnie trzy rowery mają też wolnobieg zamiast kasety, co z jednej strony przekłada się na ilość przełożeń (21 zamiast 24) i na mniejszą trwałość - ale jak nie ważysz >70 kg i nie planujesz wozić sakw, to raczej nie odczujesz. Z drugiej strony, ponieważ są to produkty uznanych marek, mogą mieć zalety gdzie indziej: w lepszej jakości detalach wykończenia (np. siodełko, chwyty kierownicy), dłuższej gwarancji itp. Z detali: tylko Kross i Kands mają amortyzowaną sztycę, dynamo w piaście i regulowany mostek. Jeśli chodzi o to, czy różnica pracy napędu jest wyczuwalna, to zależy czy masz porównanie. Ja mam i jak muszę się gdzieś przejechać Trans Siberianem żony, to autentycznie jestem chory. Zmiana biegów trwa wieczność, jest głośna, a manetki sprawiają wrażenie bardzo wolnych i nieprecyzyjnych w działaniu. Przy czym oczywiście żona jest zadowolona ze swojego roweru
eleanorrigby Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Napisano 19 Kwietnia 2014 Dzięki wielkie za pomoc, teraz łatwiej będzie mi się zdecydować
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.