wojtekczapeloo Napisano 1 Kwietnia 2014 Napisano 1 Kwietnia 2014 Witam Wzrost: 185cm Waga: 70kg Rower będzie wykorzystywany 50/50 (asfalt/las) Mam zamiar kupić rower, żeby pojeździć po lesie jak i asfalcie w dłuższe wyprawy(około 60-70km na wyprawę). Jestem amatorem w dziedzinie rowerów, więc liczę na waszą pomoc. Głównie interesują mnie rowery GIANT(nowe lub używane) ale też mogą być innych firm. Jak to jest z używanymi rowerami? Opłaca się kupić jakiś nowszy, markowy model używany czy lepiej zostać przy mniej markowych rowerach, ale za to nowych? Trochę przeglądałem internet i w oko wpadły mi te dwa modele Giant Terrago 2 disc oraz Giant Talon 2 (lecz będę chyba zmuszony w tedy kupić używki) Co do ramy to musiałbym przysiąść w sklepie i sprawdzić dokładniej, ale głównie celuje w 17-19 cali
Tadeus Napisano 1 Kwietnia 2014 Napisano 1 Kwietnia 2014 Dobre osprzętowo Gianty zaczynają pojawiać się dopiero od około 2500zł. Tańsze i porządne do 2000zł dostaniesz raczej tylko rowery polskich marek. Więc jeśli ma być Giant albo równie renomowana zagraniczna firma, to raczej będziesz musiał uciec się do używki albo zwiększyć budżet. O, ewentualnie tu masz promocje na zacną Meridę: http://allegro.pl/rowery-rower-merida-matts-300-d-tfs-hydraulic-slx-i4093018290.html
wojtekczapeloo Napisano 2 Kwietnia 2014 Autor Napisano 2 Kwietnia 2014 a jak to jest z używkami? można trafić coś dobrego?(Wiem, że zawsze jest jakaś okazja, chodzi mi bardziej o to, czy jest sens ich kupowania?)