Skocz do zawartości

[Zakup tylnej przerzutki] - Do 150zł

Roghalik

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Otóż pewnego słonecznego dnia... w tamtym roku. Gdy jechałem rowerem urwała mi sie tyla przerzutka i dreptałem z buta 15km do domu : ). A tak swoja droga to własnie chodzi o tą przerzutke. Chcę ją wymienić ponieważ urwał mi się ten hak mocujący przerzutkę. Nigdzie nie mogłem tego dostać. W miedzy czasie ta przerzutka się rozleciała.

Przerzutka z przodu to : Shimano 9 speed

Korba składa się z 3 płyt. Najmniejsza 30 ząbków największa 52 Firma zzyzx.

Na tylnych zębatkach. Jest ich 9. Najmniejsza 12. Najwieksza 26

Moje pytanie. Czy gdy zamówie tylną przerzutkę to czy dostane do niej ten hak mocujący?

I jaka by się najlepiej nadawała. Jestem zielony w tym temacie. Budżet do 150zł

I jeszcze linke do tego. Ale tu chyba nie bedzie problemu.

Dodaje również zdjęcie miejsca na ten hak.

Zapraszam do dyskusji : )

post-172941-0-78597800-1395935238_thumb.jpg

Napisano

@baltazaros, kolega ma dziewiątkę, nie pchaj mu dyna - sysa.

Alivio spokojnie wystarczy

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Napisano

@jaca, nie chodzi o ilość biegów czy objętość, tylko o skok linki
Skok linki jest właściwy czyli w standardzie SIS lub 1:2 jak kto woli zwać.

Pewnie zmylił cię Shadow, ale ten wynalazek pojawił się już w 9-rzędach od Deore w górę ;)

Napisano

Też mi sie wydaje ze ta przerzutka bedzie git i w cenie sie mieści. Ogólnie przyznam szczerze że świetnie chodzi nie mam z nią żadnych problemów, no poza tym że czasem na zjeździe łańcuch spadnie ale to głownie przy większej prędkości i na dużych korzeniach ;)

Napisano

Nie zmylił mnie szadoł, ale mocowanie pancerza,

ale właśnie szadoł ma takie mocowanie, że pancerz idzie "na wprost" a nie "w podkowę" ;)

Napisano

Bo już się troche pogubiłem. Czyli mam zamówić tą Shimano deore? Głównie chce jeździć nim po ulicy. Bo to rower szosowy. I czym sie różnią przerzutki szosowe od tych innych :x

Napisano