DzikiKaczor Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 Witam, jak w temacie. Szukam roweru do 2500zł. Co prawda glownie bedzie sluzyl do jazdy po miescie, ale czasami zapedzam sie w jakies krzaczory i dlatego MTB (chyba, ze szosowka tez sie sprawdzi w "offroadzie" raz na jakis czas?). Moj wzrost 185cm, wiec przymierzam sie do ramy 20-21" i kola na pewno 26". Jako, ze jestem kompletnie zielony w temacie (technicznie, bo w sezonie zrobilem 3-4tys km na mojej Meridzie z wyprzedazy za 700zl ) to bylbym niezwykle wdzieczny za kilka propozycji . Chodzi o to zebym mial z czego wybierac bo jak zajrzalem w czelusc internetu to tydzien robilym selekcje producentow, a co dopiero mowic o konkretnych modelach. Tak na szybko przegladajac w oko wpadl mi taki model: http://www.t-bike.pl/kross-level-a6-2013-duplikat-1.html
kporys Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 Moze jednak rower Crossowy? http://www.t-bike.pl/kross-evado-5-0-2013-duplikat-1.html
DzikiKaczor Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Napisano 9 Stycznia 2014 No chwile poczytalem i chyba faktycznie crossowy wydaje sie lepszym wyborem dla mnie. Tylko te 2600... Jednak wolalbym cos do 2500. Poczatkowo planowalem okolice 2000, no ale jezeli warto doplacic te pare stowek to sobe najwyzej na raty wezme. No i tez chcialbym zeby rower byl jak najlzejszy (jak kazdy chyba ) i te kola 28" troche mnie zastanawiaja. Dodatkowo moze hamulce v-brake zamiast tarczowych? Czytalem, ze sa sporo lzejsze od tarczowek (takie tam madrzenie laika ;p).
jeronimo1 Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 A z górskich fajne (zwłaszcza dwa pierwsze, niestandardowe jak Levele:) http://www.sklep.rower24h.pl/author-spirit-2013-p-2422.html http://allegro.pl/rower-eybl-punch-deore-xt-rs-recon-rama-21-i3847082772.html http://allegro.pl/rower-romet-jolene-2-26-20-mtb-2013-w-wa-i3817081761.html
mklos1 Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 http://allegro.pl/rower-mtb-northtec-gravity-slx-tarcze-hydr-29-i3863324820.html Do jazdy po mieście selekcja producentów nie jest potrzebna. Bierz to co najtańsze z najlepszym osprzętem.
DzikiKaczor Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Napisano 9 Stycznia 2014 O to to. Super, taka odpowiedz juz niemal mnie satysfakcjonuje. A moglbys polecic jeszcze jakies inne warianty? Np. z lepszym osprzetem (do ktorego warto by bylo doplacic), albo wersje crossowa?
mklos1 Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 Nie ma sensu dopłacać. Ten poziom osprzętu dla Ciebie jest w zupełności wystarczający.
DzikiKaczor Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Napisano 9 Stycznia 2014 Pomimo, ze przejezdzam w sezonie kilka tysiecy km?
mklos1 Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 Tak. Jak wpakujesz się w np korbę z aluminiowymi blatami, to będzie Ci smutno... Droższe nie koniecznie oznacza trwalsze.
jeronimo1 Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 Moim zdaniem ( z doświadczenia) warto zadbać o dobry poziom najważniejszych elementów, tj. ramy, amortyzatora, hamulców. Wszystko inne jest w tych rowerach porównywalne. W mojej ocenie najważniejszy jest amortyzator - ważne, aby był powietrzny. Jest to częśc, którą najtrudniej (najdrożej) wymieniać. Z tego powodu polecam authora - mo dobry, lekki, powietrzny amortyzator.
mklos1 Napisano 9 Stycznia 2014 Napisano 9 Stycznia 2014 W takim zastosowaniu nie ma sensu pchanie się w wyższe grupy osprzętu. Im wyżej tym droższy późniejszy serwis, a z takiego osprzętu na szosie czy szutrze się nie wykorzysta.
DzikiKaczor Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Napisano 9 Stycznia 2014 Ok, dzieki za cierpliowsc i wytlumaczenie. W takim razie biore ten polecany przez Ciebie. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.