Skocz do zawartości

[do 2500zł] CROSS/MTB głównie do jazdy po mieście


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

 

jak w temacie. Szukam roweru do 2500zł. Co prawda glownie bedzie sluzyl do jazdy po miescie, ale czasami zapedzam sie w jakies krzaczory i dlatego MTB (chyba, ze szosowka tez sie sprawdzi w "offroadzie" raz na jakis czas?). 

Moj wzrost 185cm, wiec przymierzam sie do ramy 20-21" i kola na pewno 26".

 

Jako, ze jestem kompletnie zielony w temacie (technicznie, bo w sezonie zrobilem 3-4tys km na mojej Meridzie z wyprzedazy za 700zl ;)) to bylbym niezwykle wdzieczny za kilka propozycji :). Chodzi o to zebym mial z czego wybierac bo jak zajrzalem w czelusc internetu to tydzien robilym selekcje producentow, a co dopiero mowic o konkretnych modelach.

 

Tak na szybko przegladajac w oko wpadl mi taki model:

 

http://www.t-bike.pl/kross-level-a6-2013-duplikat-1.html

 

 

Napisano

No chwile poczytalem i chyba faktycznie crossowy wydaje sie lepszym wyborem dla mnie. Tylko te 2600... Jednak wolalbym cos do 2500. Poczatkowo planowalem okolice 2000, no ale jezeli warto doplacic te pare stowek to sobe najwyzej na raty wezme.

 

No i tez chcialbym zeby rower byl jak najlzejszy (jak kazdy chyba ;)) i te kola 28" troche mnie zastanawiaja. Dodatkowo moze hamulce v-brake zamiast tarczowych? Czytalem, ze sa sporo lzejsze od tarczowek (takie tam madrzenie laika ;p).

Napisano

O to to. Super, taka odpowiedz juz niemal mnie satysfakcjonuje. :)

A moglbys polecic jeszcze jakies inne warianty? Np. z lepszym osprzetem (do ktorego warto by bylo doplacic), albo wersje crossowa?

Napisano

Tak. Jak wpakujesz się w np korbę z aluminiowymi blatami, to będzie Ci smutno... Droższe nie koniecznie oznacza trwalsze.

Napisano

Moim zdaniem ( z doświadczenia) warto zadbać o dobry poziom najważniejszych elementów, tj. ramy, amortyzatora, hamulców.

Wszystko inne jest w tych rowerach porównywalne. W mojej ocenie najważniejszy jest amortyzator - ważne, aby był powietrzny.

Jest to częśc, którą najtrudniej (najdrożej) wymieniać.

Z tego powodu polecam authora - mo dobry, lekki, powietrzny amortyzator.

Napisano

W takim zastosowaniu nie ma sensu pchanie się w wyższe grupy osprzętu. Im wyżej tym droższy późniejszy serwis, a z takiego osprzętu na szosie czy szutrze się nie wykorzysta.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...