Skocz do zawartości

[700-900zł] rower mtb


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

na wstępie chciałbym zaznaczyć, tym rowerem miesięcznie nie będę robił dużo km i chciałbym, żeby nie było odpowiedzi typu, że się "nie opłaca" czy "szajs". Jestem tego świadomy, ze to nie jest wygórowany przedział cenowy.

Nawet jeśli chciałbym do pracy codziennie dojeżdżać to dziennie robiłbym 10km, wiec to nic, i mam do wyboru drogę asfaltową czy nieutwardzoną.

Szukałem roweru max do 800zł, ale tą stówkę zawsze mogę dodać.

 

Po niecałym dniu wybrałem kilka ofert i chciałbym się dowiedzieć, który byłby najlepszy.

 

http://www.activsport.eu/product-pol-5644-Kross-Hexagon-V2-19-czarny.html

http://www.activsport.eu/product-pol-18339-Rower-gorski-Zenit-Sport-HT-26-2014.html

http://www.bikeland.pl/rower_grand_irbis_26_-_2012.html

http://www.bikeland.pl/rower_grand_rock_200_26_-_2013.html

http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/572/Kross.Hexagon.V2./

Napisano

Ja mam sentyment do takiej specyfikacji jak ten:
http://www.activsport.eu/product-pol-18339-Rower-gorski-Zenit-Sport-HT-26-2014.html

 

Od praktycznie takiej samej specyfikacji Krossa zaczynałam i w tym samym celu, co Ty ;)

Ja jednak ekspresowo złapałam bakcyla na mtb i teraz rower na tej samej ramie i kilku innych częściach jeździ na napędzie SLX/XT/XTR. Nigdy nie wiesz, czy Ty też nie złapiesz, a życzę Ci tego bardzo!

 

Myślę, że jeśli chcesz dojeżdżać do pracy, to nie tyle jak najlepszy sprzęt ma tu znaczenie, co jego możliwości i trwałość. Ten rower od innych zaproponowanych odróżnia to, że z przodu ma hamulec tarczowy (przynajmniej oszczędzisz 1 obręcz) i ma 21 biegów, czyli większą gamę przełożeń. Jeśli kiedyś postanowisz wjechać w urozmaicony teren, chociażby na zwykłą wycieczkę, to te cechy okażą się pomocne. No i suport masz na łożyskach maszynowych, więc będzie się mniej zużywał. Widelec miałam dokładnie ten sam i nigdy na niego nie mogłam narzekać, gdziekolwiek bym nie pojechała. Jedyne co, to tarcza to jakiś no-name i może Ci dzwonić i trzeć od nowości. Ja ją po prostu zdjęłam i wygięłam na podłodze do stanu idealnego, gdyż okazała się skrzywiona. Od tego momentu nic nie dzwoni i nie trze.

Z tyłu widzę też, że ma kasetę TZ21, czyli tak naprawdę jest to wolnobieg, więc jak będzie Ci "falował" przy kręceniu kołem, to się nie wystrasz, bo czytałam kiedyś posta, w którym ktoś się tym zestresował. Tak ma być :)

 

Tylko dobierz sobie rozmiar ramy odpowiednio pod siebie, bo dobrze dobrana, a za mała, lub za duża robi różnicę.

 

Powodzenia!

 

 

Napisano

No dzięki za pomoc i sprecyzowany wybór :)

 

Co do hamulców tarczowych bo widzę że zachwalasz, gdzieś czytałem, że jeśli chce się kupić rower z takimi hamulcami to patrzeć na ceny >1000zł. Czy w tym przypadku mogę szybko spodziewać się wymiany czy może miał ktoś styczność z hamulcami w takiej cenie?

 


 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...