Winnicki Napisano 29 Listopada 2013 Napisano 29 Listopada 2013 Witam Zacząłem udoskonalać mój rower i mam pytanie czy korba i tylnia przerzutka z kross'a hexagona v6 będą się nadawały pod napęd 3x9? Przerzutka:Shimano Acera RD-M360-L Korba:SR Suntour CW9-XCC Może te pytanie jest banalne ale dla mnie to duży dylemat ponieważ nie znam się za bardzo na tym.
czyzu6491 Napisano 29 Listopada 2013 Napisano 29 Listopada 2013 korba będzie pasować ale przerzutka tylna nie
Roonin Napisano 29 Listopada 2013 Napisano 29 Listopada 2013 A czego nie skoro to ten sam skok? Tylna będzie pasować. Ewentualnie długość wózka może wymuszać użycie zębatki o odpowiedniej ilości zębów, ale jak masz długi wózek to niczym nie musisz się martwić. Jeśli już to z przednią mogą być większe problemy, ale nie muszą. Przydała by się ewentualnie przednia manetka z mikroindeksem. Jeśli łańcuch jest nie zużyty to na upartego może zostać, wtedy będzie większa pewność że przednia przerzutka nie będzie wariować.
afly Napisano 29 Listopada 2013 Napisano 29 Listopada 2013 Jeżeli chcesz coś zmieniać to osobiście uważam, że albo zostajesz przy 8 biegach albo od razu przechodzisz na 10sp. W obecnym czasie nie widzę dużego sensu w "zaczynaniu" od napędu 9-biegowego, jeżeli potrzebujesz zmienić manetki do tego celu.
Roonin Napisano 29 Listopada 2013 Napisano 29 Listopada 2013 1) Rzecz gustu. Osobiście dla mnie to tylko owczy pęd do posiadania +1 koronki nie przekładający się na żadne wymierne korzyści warte takiej inwestycji. Różnica 1czy 2 ząbków, ale mi to różnica . 2) Sens jest taki że może to zrobić dość tanim kosztem, w przeciwieństwie do napędu 10sp.. Osobiście został bym przy 8 jeśli jest sprawny. Kupił sobie na zapas kasetę i łańcuch i miał w d... 9 i 10rz. Tak na marginesie jestem ciekaw ile zębatek z tych posiadanych 8 wykorzystuje autor.