Skocz do zawartości

[do 3500] rower MTB hardtail

Ocean

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Planuję kupić nowy rower. Kiedy kupowałem poprzedni były chyba tylko 26 calowe koła a teraz widze 27,5 i 29? Nie znam się też na aktualnym osprzęcie.

Który rozmiar kół jest teraz wiodącym trendem? W który inwestować tak by się za rok nie okazało że tylko ja na takim jeżdżę i nie ma części do tego czy coś? Albo że nikt nie będzie chciał kupić przy odsprzedaży.

Chcę kupić rower nowy. Chcę by miał hamulce tarczowe (bo takich jeszcze nie miałem). Chcę by miał amortyzator z przodu (z tyłu chyba za drogo). Nie chcę suportu kwadrat - mam do tego uraz.

Chcę by rower miał porządną ramę (na tyle na ile budżet pozwala). Osprzęt można zawsze zmodyfikować z czasem a ramy raczej nie zmienię.

Drogi u mnie są różne asfalt, beton (kostka), leśne ubite, gdzieniegdzie wysypane gruzem czy kamieniem wapiennym czy porośnięte trawą. Nie ma gór, głównie płasko.

Lubię jeździć szybko. Lubię trasy ~80km.

Napisano

Siema.

Uwazam ze tred na 27,5 czy 29 to przesada xD

sam kupilem jakos 2 tyg rower z okazji :)http://allegro.pl/mbike-renegade-evo-19-mega-rpomocja-recon-xt-avid-i3665703335.html

Radze Ci to samo robie podobne przebiegi bylem rowerem  26" nad morzem i tez dalo rade

Mysle ze to naprawde okazja :) dostajesz 2 letnia gwarancje i nowy rower :P

Rowery Mbike są sprzedawane, tylko kwestia tego czy sam Mbike jeszcze istnieje? :)

Przy okazji targów w Kielcach, w relacjach pojawiały się informacje, że Mbike chyba upadł. Nie wiem na 100% ale na pewno warto to zbadać przed kupnem bo do kogo będziesz wysyłać rower egzekwując gwarancję? :)

Napisano

Rowery Mbike są sprzedawane, tylko kwestia tego czy sam Mbike jeszcze istnieje? :)

Przy okazji targów w Kielcach, w relacjach pojawiały się informacje, że Mbike chyba upadł. Nie wiem na 100% ale na pewno warto to zbadać przed kupnem bo do kogo będziesz wysyłać rower egzekwując gwarancję? :)

Sam juz nie wiem