hehe12 Napisano 10 Października 2013 Napisano 10 Października 2013 Miałem do tej pory okulary Endura Stingray z 4 zmiennymi szkłami. Byłem zadowolony może troszke szkła były duże w stosunku do mojej twarzy, ale generalnie było ok. Niestety zgubiłem je. Zastanawiam się teraz też nad fotochromami Endura Trigger. Są one ponoć na mniejsze głowy. Chyba ciężko powiedzieć jakby one wyglądały na głowie w porównaniu do Stingrayów. No ale też zastanawiam się czy lepsze będą normalne Stingraye czy fotochromy?
Tomash Napisano 10 Października 2013 Napisano 10 Października 2013 Co do samego modelu okularów nie powiem nic, bo nie miałem. Mogę za to wypowiedzieć się co do fotochromatycznych szkieł. Są bardzo wygodne, nie musisz zastanawiać się jakie szyby założyć, nie musisz ich wpinać, wypinać itd. Po prostu nakładasz okulary na nos i jedziesz - do pogody dostosują się same. Ja mam już drugie okulary ze szkłami tego typu (najpierw Shimano, teraz Rudy Project) i nie wyobrażam sobie zmieniania szkieł. Jeśli ci to jednak nie przeszkadza, to fotochromy będą zbędnym bajerem.
Mario3m Napisano 11 Października 2013 Napisano 11 Października 2013 Posiadam Rudy Project Rydon ze szkłami ImpactXTM Photochromic Clear, nie wyobrażam sobie jazdy bez nich, a to już 3 sezon użytkowania. Możesz cały dzień oraz w nocy w nich jeżdzić. Są drogie i to trzeba przyznać, ale warte tych pieniędzy. Do tego masz gwarancję, że jak jakiś kamień w nie uderzy to szkło nie pęknie. Przez pierwsze dwa lata jak zarysujesz wymieniają szkła:)
Peterp079 Napisano 14 Października 2013 Napisano 14 Października 2013 Kolego mam pytanie apropos Rudy'ch z tymi właśnie szkłami które posiadasz... Jak u nich z polaryzacją? Bardzo się odbija słońce od asfaltu czy nie? Bo one chyba nie mają polaryzacji z tego co widzę w specyfikacji. Mają ją inne szkła ale właśnie nie Clear a na tych mi najbardziej zależy...
Mario3m Napisano 16 Października 2013 Napisano 16 Października 2013 Nie jeżdzę dużo po asfalcie, większość po lesie, ale nie odczułem jakiegoś dyskomfortu w związku z brakiem polaryzacji. Wiadomo w przypadku silnego słońca/tzw. glare mogą nie chronić tak dobrze jak ciemniejsze Brown/grey, ale niestety nie było mi dane porównać
Peterp079 Napisano 16 Października 2013 Napisano 16 Października 2013 A jeszcze spytam tylko jak z parowaniem u niech? Bo gdzieś znalazłem recenzję że parują bardzo... Prawda to?
Darek14 Napisano 17 Października 2013 Napisano 17 Października 2013 Posiadam Rudy Project Rydon ze szkłami ImpactXTM Photochromic Clear. Możesz cały dzień oraz w nocy w nich jeżdzić Mam okulary z tymi szkłami, ale -w moim przypadku- nie ma mowy o używaniu ich nocą . Przepuszczają one maksymalnie 80% światła więc jak jeździć w nich w nocy kiedy ledwo co widać, a okulary ścieminają dodatkowo o 20%? Dla mnie są za ciemne na jazdę nocną. Jeśli chodzi o pytanie o parowanie, to nie zauważyłem, żeby parowały "bardzo".
oesz Napisano 18 Października 2013 Napisano 18 Października 2013 Też mam okularu Rudy Project z fotochromami. Na rowerze bardzo sobie je chwale. Nie trzeba wymieniać szkieł. Ale do cywilnego zastosowania są za jasne i dlatego musiałem dokupić Laser Black Polecam tez Photochromic Red - na jesień/wiosnę są wspaniałe
Mario3m Napisano 20 Października 2013 Napisano 20 Października 2013 Hmm przy oświetleniu ulicznym a w lesie lampce Magicshine nie odczuwam dyskomfortu czy ślepoty, zrobiłem poglądową foteczkę https://www.dropbox.com/s/ft0y7jng8siig7w/20131020_063845_LLS.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.