Skocz do zawartości

[dojazd do pracy] Gdy nie ma sie gdzie przebrać, a chłodniej

pogar

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Moja praca polega na pracy w biurach Klientów. Do pracy zakładam, zawsze , długie spodnie + bluza polo / koszula. Taki business casual.:-) potem 8h na miejscu i do domu.
Czasem klient jest 5 km od domu, czasem 15 km. O prysznicu mogę zapomnieć. Przebrać się w toalecie może, ale lepiej założyć, że nie - przy recepcjach , często toalet nie ma, a Klienta chciałbym powitać świeży.
Czasem też nie mam gdzie zaparkować, ale to inna bajka.

Rowerzystą jestem początkującym, z nadwagą :-) (184cm/95kg wagi) . Gdy jadę bardzo intensywnie, to na moje warunki średnia prędkość 18-20 km/h, w maksie do 30km/h. Póki co, takim szybkim tempem, najdalej pokonałem 22 km. W ciuchach rowerowych.

Za tydzień, mam Klienta 9 km od domu + wiadukt do pokonania. W mieście, prognozy pogody mówią o 6-8 stopni rano i 12-14 w ciągu dnia... Chciałbym pojechać rowerem, zwłaszcza że u nich parking płatny (prywatny), a rozliczać nie mogę.
Ale jak to zrobić, by dojechać i nie wyglądać na mokrego? Spokojnie jadąc będę jechał 45-60 minut, + zapinanie/odpinanie itp. W ciuchach biurowych + kurtka, wydaje mi się, iż suchy nie będę. :-(

Z ciuchów rowerowych, póki co, mam jeden komplet (testuje go, by wiedzieć jaki ma być drugi komplet :-) : koszulka z windstoperem, bluza z długim rękawem + bokserki z wkładką+ spodnie.  Wg mnie nie mam jak go użyć, aby się nie przebierać w ogóle i , "z ulicy", zabrać się do pracy. W przypadku deszczu zawsze wybiorę auto / komunikację miejską.

Jak tylko pogoda pozwoli, zrobię sobie taki wyjazd testowy, ale chętnie poznam Wasze zdanie do tego czasu.

Był podobny wątek (link) , ale został zamknięty.. Zakładam, więc, nowy.

Napisano