Skocz do zawartości

[do 1300] Rower crossowy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nie znam się na rowerach, czego dowodzi to jakim jednośladem się poruszam. Jednak ostatnimi czasy spodobały mi się rekreacyjne wycieczki rowerow, i w związku z tym postanowiłem kupić cos porządnego, coś przy czym nie musiałbym co 2 tygodnie czegoś naprawiać itp. Kwote jaką mam do przeznaczenia to 1300 złotych. Z tego co się zorientowalem, to potrzebuje rower crossowy, ponieważ jeżdżę po różnych nawierzchnich, od głaciutkiego asfaltu, przez żużlowe dróżki po polne drogi. jednak moja niewiedza w dziedzinie części rowerowych, ich marek i pozycji na rynku jest zbyt duża, abym mógł samodzielnie cos wybrac i być pewnym że dobrze wybrałem. Podsyłajcie propozycje :) Z góry dzięki

Napisano

Dzięki za propozycję, mam jeszcze tylko takie pytanie, co wpława na różnice cenową pomiędzy Kands Maestro, pozostałymi trzema, które sa w bardzo zbliżonej cenie.

Napisano

są jeszcze:

Keller Aventis

i

Scud Crossland

kolejne bliźniaki wyżej wymienionych :)

A poza tym tematów o rowerach crossowych w tym pułapie cenowym jest już na forum od groma i ciut ciut ;)

i nowe powstają bo nikomu nie chce sie przedzierać przez kolejne zakładki... ech..... jak znajde chwilę to zbiorę to wszystko co do tej pory zostało napisane z najsensowniejszymi merytorycznie opiniami bo widzę że inaczej chcąc komuś pomóc, ukierunkować to chcąc nie chcąc pisze się do znudzenia to samo.

Napisano