Skocz do zawartości

[do 1300zł] uniwersalny rower miasto/teren

re1990

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jako że jestem laikem w kwestii dobrania odpowiedniego dla mnie roweru, chciałbym Was, użytkowników poprosić o pomoc :)

Zastanawiam się nad zakupem roweru MTB/Cross i tu nasuwa się pytanie, jaki będzie lepszy w moim przypadku jeżeli głównym jego przeznaczeniem będzie użytkowanie w strefie miejskiej ale będą też wypady w teren nieutwardzony i typowo górskie szlaki ?

Myślę, że rower miałby do pokonania dziennie średnio jakieś 15-30 km, o ile ma to jakieś znaczenie :)

Jeszcze takie dane o mnie 185-187cm wzrostu, waga waha się w przedziale od 80 do 85 kg.

Mam kilka typów na tapecie i prosiłbym o wskazanie mi najlepszej wersji do tego rodzaju wykorzystywania roweru:

Ferrini MTB R1/R2/R3, ostatni przekracza nieco przedział cenowy;

Lazaro Evolution V3;

MTB Northtec Sorang VB 2013

MTB Scud Argon.

Chodzi mi głównie o opinię cena/jakość, to są rowery które znalazłem ale jeżeli macie opcję dla mnie lepszą to poprosiłbym o wskazanie innego Rowerku :)

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za cenne wskazówki :)

Napisano

ja proponowałbym Ci tego kellysa

że co?

proponujesz koledze rower z 21 biegami i na wolnobiegu? na słabym osprzęcie?

do autora:

bierz te co zaproponowałeś sobie sam... lazaro są dobre i kands ;)

ja jednak wybrałem sobie univege alpine ht-500 koszt 1149zł ma z tyłu deore i jest na kasecie ;)

Napisano

że co?

proponujesz koledze rower z 21 biegami i na wolnobiegu? na słabym osprzęcie?

do autora:

bierz te co zaproponowałeś sobie sam... lazaro są dobre i kands ;)

ja jednak wybrałem sobie univege alpine ht-500 koszt 1149zł ma z tyłu deore i jest na kasecie ;)

Oki dzięki.

A co powiesz o tym Ferrini, mało o nim informacji chyba dopiero od 2 lat na polskim rynku? 

Ten, który zaproponowałeś wydaje się być bardzo solidny.

Napisano

Oki dzięki.

A co powiesz o tym Ferrini, mało o nim informacji chyba dopiero od 2 lat na polskim rynku?