re1990 Napisano 9 Sierpnia 2013 Napisano 9 Sierpnia 2013 Witam, jako że jestem laikem w kwestii dobrania odpowiedniego dla mnie roweru, chciałbym Was, użytkowników poprosić o pomoc Zastanawiam się nad zakupem roweru MTB/Cross i tu nasuwa się pytanie, jaki będzie lepszy w moim przypadku jeżeli głównym jego przeznaczeniem będzie użytkowanie w strefie miejskiej ale będą też wypady w teren nieutwardzony i typowo górskie szlaki ? Myślę, że rower miałby do pokonania dziennie średnio jakieś 15-30 km, o ile ma to jakieś znaczenie Jeszcze takie dane o mnie 185-187cm wzrostu, waga waha się w przedziale od 80 do 85 kg. Mam kilka typów na tapecie i prosiłbym o wskazanie mi najlepszej wersji do tego rodzaju wykorzystywania roweru: Ferrini MTB R1/R2/R3, ostatni przekracza nieco przedział cenowy; Lazaro Evolution V3; MTB Northtec Sorang VB 2013 MTB Scud Argon. Chodzi mi głównie o opinię cena/jakość, to są rowery które znalazłem ale jeżeli macie opcję dla mnie lepszą to poprosiłbym o wskazanie innego Rowerku Proszę o pomoc i z góry dziękuję za cenne wskazówki
re1990 Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Napisano 9 Sierpnia 2013 ja proponowałbym Ci tego kellysa Dzięki. Mam nadzieję, że będą też inne opinie
gallus Napisano 9 Sierpnia 2013 Napisano 9 Sierpnia 2013 ja proponowałbym Ci tego kellysa że co? proponujesz koledze rower z 21 biegami i na wolnobiegu? na słabym osprzęcie? do autora: bierz te co zaproponowałeś sobie sam... lazaro są dobre i kands ja jednak wybrałem sobie univege alpine ht-500 koszt 1149zł ma z tyłu deore i jest na kasecie