Skocz do zawartości

[1700-2000] jaki rower crossowy?

skizzo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam 182 cm wzorstu i 72 kg, szukam roweru crossowego, niestety nie znam się na osprzęcie. Znalazłem podobny temat http://www.forumrowerowe.org/topic/143064-1800-2300cross-wygodna-pozycja/ ale niestety tam autor postanowił dodać sporo do budżetu i rozmawiają o droższych rowerach. Oczywiście rowery nie muszą być z najnowszych serii 2013, że sam jestem dość lekki dobrze by było aby rower nie był za ciężki.

To co udało mi się znaleźć jak na tem moment to:

-kross Evado 3.0 z 2012 - około 1800 zł ( ten model z 2013 niezbyt mi się podoba)

-Merida crossway 100-D 2012 - około 1900 zł ( chyba najładniejszy ze wszystkich jak dla mnie i tańszy niz z 2013)

- Unibike Viper GTS -  około 2000 zł - trochę ciężki bo aż 15 kg

-może coś z kellus'a Axis, Saphix czy Coach

Oczywiście jeśli jest coś z lepszym osprzętem w tej cenie jestem otwarty na propozycję.

Pozdrawiam

Napisano

Mam 182 cm wzorstu i 72 kg, szukam roweru crossowego, niestety nie znam się na osprzęcie. Znalazłem podobny temat http://www.forumrowerowe.org/topic/143064-1800-2300cross-wygodna-pozycja/ ale niestety tam autor postanowił dodać sporo do budżetu i rozmawiają o droższych rowerach. Oczywiście rowery nie muszą być z najnowszych serii 2013, że sam jestem dość lekki dobrze by było aby rower nie był za ciężki.

To co udało mi się znaleźć jak na tem moment to:

-kross Evado 3.0 z 2012 - około 1800 zł ( ten model z 2013 niezbyt mi się podoba)

-Merida crossway 100-D 2012 - około 1900 zł ( chyba najładniejszy ze wszystkich jak dla mnie i tańszy niz z 2013)

- Unibike Viper GTS -  około 2000 zł - trochę ciężki bo aż 15 kg

-może coś z kellus'a Axis, Saphix czy Coach

Oczywiście jeśli jest coś z lepszym osprzętem w tej cenie jestem otwarty na propozycję.

Pozdrawiam

Cześć, wczoraj kupiłem Vipera. Evado waży prawie tyle samo.