nopel Napisano 28 Lipca 2013 Napisano 28 Lipca 2013 Witam.Powoli przymierzam się do zakupu roweru xc, ponieważ jedyne co teraz mam to ciężki zjazdowy rower.Patrzyłem na ofertę kellysa, między 2 a 3 tys nie ma nic co by było lepsze od krossa - który wydaje się lepszy.Nie ukrywam, że wolę wydać coś bliżej 2000zł, a potem ew. zmienić amor (o tym dalej) niż 3000zł.Moje typy:http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a6W sumie w tym rowerze wszystkie części sa wystarczające jak dla mnie, napęd, amortyzator, powinno "styknać" pod moja jazdę - czyli ostrzejsze xc http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a3 Tutaj właściwie trzeba od razu wymienić amortyzator (miałem xct,xcm,xcr i wiem jak pracują te amortyzatory..), no i te korby...Mam pytanie, odnośnie geo. Mianowice przy A3 jest napisane "sport", i widać że łączenie tylnego trójkąta do górej rury ramy jest wyżej niż w A6, lub w innym bez napisu "sport"Ktoś wyjaśni mi o co chodzi, jakie są plusy "sport" i "nie sport" ? Czy jest sens pakować się w A4/A5, skoro i w jednym i drugim jest suntour, który i tak idzie do wymiany (a zarówno A4 jak i A5 mają taki sam napęd itd, obręcze tylko inne)?Ja bym kłaniał się ku A3, i wymianie na jakiegoś Epicona albo Raidona, korb na jakieś lepsze,i tyle.Może macie jakieś pomysły?Aha, nie interesuje mnie rower używany. Nikt nie pomoże ?
iKuki Napisano 28 Lipca 2013 Napisano 28 Lipca 2013 Kellys Glock z 2012 i Unibike Expert z 2012 można dostać w tym przedziale cenowym (górnym okolice 3k), jest jeszcze Kross Level A7 ale troszkę ciężko z dostępnością. Wszystko zależy też od wielkości ramy bo z modelami z poprzednich sezonów to jest największym problemem. P.S. Są jeszcze rowerki rometa, które można dostać w dość dobrych cenach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.