more1 Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Witam. Planuje zakup roweru za kwotę nie większą niż 3000zł. Chodzi mi o rower tzw. fitness, przynajmniej tak te rowery określają producenci, rowerem chcę jeździć tylko po szosie i pokonywać krótkie i średnie dystanse w szybkim tępie w ramach dodatku do innych sportów. Zależy mi na dobrej ramie, ponieważ ważę 93kilo. Przeglądałęm podobne modele innych producentów m.in. trek, scott, specialized, centurion, giant, ghost, merida, canondale, jednak z mojej względnej oceny najlepsze są te, ale nie znam się na osprzęcie jakoś specjalnie, tylko tyle co dowiedziałem się z netu. PRzechodząc do rzeczy, oto te modele: http://katalog.bikeboard.pl/produkt,2013,rowery,8252 focus arriba, niestety nie da rady go pooglądać przed zakupem http://www.bikekatalog.pl/2012//rowery/1456/Hercules.ICONA.LITE/ ten można kupić w jednym sklepie za 2999zł, w sobotę będę go "mierzył" http://allegro.pl/cube-sl-cross-53cm-grey-n-white-2013-20-8-i3269141480.html ten rower też w sobotę będę oglądał http://www.bikekatalog.pl/2013//rowery/1911/Hercules.Viper/ ten również w sobotę będę oglądał Nigdy nie miałem porządnego roweru, więc nie bardzo wiem jak je ocenić, ze względu na osprzęt chba ten hercules icona lite jest najlepszy. Proszę o fachową podpowi
makog Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Patrz a to by cie nie interesowalo ?? http://www.unibike.pl/zethosgts.html
more1 Napisano 18 Lipca 2013 Autor Napisano 18 Lipca 2013 Patrz a to by cie nie interesowalo ?? http://www.unibike.pl/zethosgts.html Niestety nie, bo to nie taki rower jakbym chciał. Można powiedzieć, że chodzi mi o szosę z prostą kierownicą, a nie o rower krosowy.
mklos1 Napisano 18 Lipca 2013 Napisano 18 Lipca 2013 Zerknij na serie: - Merida Speeder - Kellys Physio