Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie gwarancji


lynics

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam problem/pytanie, czy ktoś mógłby mi powiedzieć lub potwierdzić moje zdanie na temat gwarancji Unibike? 

Chodzi o to, że zakupiłem rower Unibike Fusion w sklepie rowerowym w moim mieście (nie posiadają u siebie, nie są oficjalnym dystrybutorem tylko zamawiają, składają, sprzedają). Rower do odebrania będzie dziś lub na dniach. Jednak nie jestem pewien czy sprzedawca nie chce zrobić ze mnie przysłowiowego osła. Otóż dał jakiś tam % zniżki, a przy próbie targowania powiedział, że będę miał darmowy przegląd po 6 tygodniach, który niby jest wymagany i kosztuje u nich 40 zł. W internecie znalazłem link do karty gwarancyjnej Unibike : http://cyklomaniak.zgora.pl/images/INSTRUKCJA_UNIBIKE_2011.pdf

Dla mnie według tego co przeczytałem nie mam obowiązku wykonywania jakiegokolwiek przeglądu u nich ponieważ rower kupuję w sklepie stacjonarnym i odbieram złożony, gotowy do jazdy. Przegląd zerowy powinien być w takim razie od ręki podbity, a gwarancja aktualna. Do tego wszelkie przeglądy "po zimie" to tylko mój wybór i również nie muszę ich wykonywać, tym bardziej tam gdzie zakupiłem rower. Czy mam rację, może ktoś mi powiedzieć jak to wygląda dokładnie? Ponieważ wolałbym zapłacić jeszcze 40 zł mniej i nie jechać na ten przegląd, a wiadomo, że jak sprzedawca chce zrobić ze mnie osła to będzie się upierał przy swoim, chociaż ja nie popuszczę. 

Z góry dzięki wszystkim za zainteresowanie i każdą odpowiedź ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...