Skocz do zawartości

[do 3000zł] sztuki do wyboru MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. Chciałbym kupić rower mtb do ok 3ooozł.

Moje priorytety:

Napęd shimano deore

Hamulce tarczowe hydrauliczne

Amorki hydrauliczne (wyciszone?)

Jak widać z opisu tego tematu jestem amatorem. Przedstawiam moje typy w przypadkowej kolejności:

Cube attention - 2779zł

Mbike renegade dsx - 2899zł

Scott Scale 970 - 3090zł

Kross A4 albo A5

Rockrider 8.1 BTwin - 2699zł

Mój wzrost to 178 waga ok 90

Byłbym wdzięczny za poradę :) Dziękuję za Wasz czas.

Napisano

http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR-Team-7-0_id_21546_.htm

Przynajmniej jest z rebą.

Z podanych przez Ciebie rowerów zdecydowanie rockrider 8.1 -> recon + zmieniarki srama i do tego jest tańszy od reszty.

Widziałem tego rockridera w Decathlonie. Strasznie tandetnie jest wykonany a pojechałem specjalnie zobaczyć bo wszyscy polecają. A ten który poleciłeś jest za drogi:

http://www.bikecenter.pl/index.php?p7358,radon-zr-team-7-0-black-lime-2013

Napisano

Jak dla kogo istotniejsze. W nowym rowerze główna rzecz na która patrz to nie napęd tylko właśnie amortyzacja i koła - nie masz szans kupić lekkich kół w takim budżecie więc szukaj dobrego amortyzatora. Przerzutki się zmienia.

Napisano

Jak dla kogo istotniejsze. W nowym rowerze główna rzecz na która patrz to nie napęd tylko właśnie amortyzacja i koła - nie masz szans kupić lekkich kół w takim budżecie więc szukaj dobrego amortyzatora. Przerzutki się zmienia.

Przerzutki się zmienia, ale też kosztują. Wszystko kosztuje. Przerzutki przednie, tylnie manetki itd wszystko jest shimano deore a amorek nie wierze żeby był aż tak tragiczny. Myślę że mi wystarczy bo nie będę napierdalał po skarpach jakchś.

Napisano