DB88KZ Napisano 26 Maja 2013 Napisano 26 Maja 2013 Witam, Postanowiłem wymienić swojego trupa na jakiś nowszy, lepszy sprzęt. Przejrzałem troche tematów i rowerów w sklepach internetowych. Głównie jeżdzę po asfalcie i utwardzonych pobocznych drogach wiec w MTB raczeje nie ma sensu inwestować.. Potrzebuje małej pomocy przy wyborze, zastanawiam się nad: http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-rozm-19-i3273277819.html http://allegro.pl/full-alivio-wypasiony-pogromca-szosy-kands-maestro-i3254145751.html - te same części co wyżej tylko inna rama i stad ta roznica cenowa ? Jestem otwarty na kazda inna propozycje, zawsze mogę dołożyć kilka zł więcej jeśli różnica w sprzęcie rzeczywiście bedzie odczuwalna. Daleko jakościowo te rowery odbiegaja od http://www.unibike.pl/crossfiregts.html ? Pozdrawiam.
Piehursson Napisano 27 Maja 2013 Napisano 27 Maja 2013 inna rama, inny amortyzator - to są główne różnice napęd identyczny, reszta to nieznaczne i nie mające wpływu na komfort i jakość jazdy detale. Oba rowery zostawiają w tyle tego Unibike'a. W tym przedziale cenowym lepszego crossa nie kupisz, a nawet jesli dołożysz kilka stów więcej to nic nie zyskasz.
DB88KZ Napisano 28 Maja 2013 Autor Napisano 28 Maja 2013 Na Kands Maestro bez problemu zamontuję błotniki ?
Piehursson Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 ale jakie? jeśli plastiki wsuwane ale długie (takich używam) to oczywiście bez problemu jeśli pełne metalowe na drutach to na przednim amortyzatorze będziesz musiał pewnie zamontować obejmy bo możesz mieć problem z zamontowaniem drutów na śrubie osi koła.
DB88KZ Napisano 29 Maja 2013 Autor Napisano 29 Maja 2013 Myślałem raczej o plastikach na dłuższe trasy, jak sprawują się takie błotniki ?
Piehursson Napisano 29 Maja 2013 Napisano 29 Maja 2013 oprócz tego, że nie są tak sztywne jak metalowe druciaki i na nierównej nawierzchni trochę się "rylają" a tylny błotnik nie zakrywa w całości koła (kończy się kilka centymetrów za bagażnikiem ale mi to nie przeszkadza) to nie mam im nic do zarzucenia. dostałem to za co zapłaciłem
DB88KZ Napisano 29 Maja 2013 Autor Napisano 29 Maja 2013 a wiec wszystko jasne dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam.
mklos1 Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 Oba rowery zostawiają w tyle tego Unibike'a. Formalnie tak, ale w rzeczywistym użytkowaniu nie aż tak bardzo. Unibike w osprzęcie jest o 0,5 grupy niżej. Różnice pomiędzy kolejnymi grupami nie są aż tak duże, żeby powiedzieć, że Unibike zostaje w tyle. Zastanawia mnie jednak skąd bierze się tak niska cena rowerów Lazaro i Kands - no bo skądś musi.
mmiksa Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 Pewnie gorsza rama. Ale niekoniecznie. Jakby nie patrzeć Unibike to większa firma więc większe koszta utrzymania firmy. No i ogólnodostępny serwis co firma trans rower nie zapewnia...
DB88KZ Napisano 30 Maja 2013 Autor Napisano 30 Maja 2013 Pewnie gorsza rama. Ale niekoniecznie. Jakby nie patrzeć Unibike to większa firma więc większe koszta utrzymania firmy. No i ogólnodostępny serwis co firma trans rower nie zapewnia... Kolego myślę że masz racje, Unibike jak i Kross to dobrze znane firmy za które na pewno się dopłaca.
mklos1 Napisano 30 Maja 2013 Napisano 30 Maja 2013 Rama marki noname/refurbished to kosztu 150/200 PLN. A gdzie reszta + zyski?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.