sz89 Napisano 23 Maja 2013 Napisano 23 Maja 2013 Witam, Jestem nowy na forum więc liczę na Waszą pomoc. Ostatnio naszło mnie żeby w końcu kupić sobie porządny rower i całkiem przypadkiem trafiłem na w/w model w dosyć dobrej cenie bo za 1999 zł. Problem w tym, że nie znam się na kwestiach technicznych jeśli chodzi o rowery. Wizualnie ten Kross mi się podoba i to bardzo. Gdzie planuje nim jeździć? Nie da się ukryć, że głównie po ścieżkach rowerowych i naszych drogach. Czasem po lasach, ale głównie ścieżki rowerowe i drogi. W związku z tym mam pytanie czy A3 się do tego nada czy bardziej jest nastawiona na jazdę po górach? Jak wyglądałaby eksploatacja opon podczas jazdy po ścieżkach i drogach? No i jeszcze jedno.. jakaś sensowna alternatywa dla A3? Dodam, że jestem w pewien sposób ograniczony bo chce rower wziąć na raty co wyjdzie mnie 2190 więc i tak mniej niż na stronie producenta.
ktt9711 Napisano 23 Maja 2013 Napisano 23 Maja 2013 Na ścieżki możesz założyć cieńsze opony, ale ogólnie chyba lepszym rozwiązaniem, jeśli głownie ma być miasto, będzie cross. Będzie po prostu wygodniej i szybciej. Ale jeśli zostaniemy przy mtb to do miasta powinny wystarczyć vki, a wtedy można pomyśleć nad level a2. Będzie taniej i łatwiej w serwisie.
sz89 Napisano 23 Maja 2013 Autor Napisano 23 Maja 2013 Chciałbym zostać przy MTB. Jakaś różnica między A2 a A3 oprócz hamulców? Jak w praktyce wygląda ewentualna awaryjność hamulców w A3? Nie ukrywam, że bardziej nastawiałbym się nad tą A3, nie wiem zresztą jak z dostępnością A2 w sklepie w którym chce kupować rower. Teraz tak myślę, że ta A2 nie byłaby taka zła. Chyba naprawdę nie ma sensu się pchać w A3 skoro rzadko odwiedzałbym trudne tereny.