Skocz do zawartości

[rower] Kross Level A4 2006


Rekomendowane odpowiedzi

zrobić sobie samemu albo poprosić aby ktoś ci zrobił - poszukaj na forum tematu "tagi na zamówienie" tam są kody do tych obrazków które widzisz w podpisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jak to jest z tym przegladem zerowym. Jest on potrzebny do przedluzenia gwarancji ? W ksiazece gwarancyjnej kross pisze ze jest zalecany a nie obobwiazkowy :034: i po 2 kolo z feni.pl powiedzial ze przeglad zerowy jest bezplatny ale w 2 serwisach krossa (Białystok) powiedziano mi ze trzeba placic ze nie ma bezplatnego przegladu na gwaracnji ;S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jak to jest z tym przegladem zerowym. Jest on potrzebny do przedluzenia gwarancji ? W ksiazece gwarancyjnej kross pisze ze jest zalecany a nie obobwiazkowy :034: i po 2 kolo z feni.pl powiedzial ze przeglad zerowy jest bezplatny ale w 2 serwisach krossa (Białystok) powiedziano mi ze trzeba placic ze nie ma bezplatnego przegladu na gwaracnji ;S

 

Hmm sadze, ze pierwszy przeglad jest obowiazkowy aby utrzymac gwarancje.Co do platnosci za serwis to jest roznie, po prostu sklepy roznie do tego podchodza, niektorzy biora po 40 zl a zdarza sie ze biora mniej (sam zaplacilem 15 zl). Ale moze wypowie sie ktos bardziej obeznany w temacie:)

 

Pozdro @ll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeglądałem mojego Krossika i tylni bierznik w porównaniu z przednim wyraźnie starty. Pierwsza myśl - wymienić oponę. Przejechane mam blisko 1000 km. Ale po namyśle zostawiam bo z tym startym dużo lepiej się jeździ, na chodniku nie rzuca na boki - rowerek lepiej trzyma się drogi :( a na zime :)))

 

http://www.probikes.pl/index.php?item=490

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeglądałem mojego Krossika i tylni bierznik w porównaniu z przednim wyraźnie starty. Pierwsza myśl - wymienić oponę. Przejechane mam blisko 1000 km. Ale po namyśle zostawiam bo z tym startym dużo lepiej się jeździ, na chodniku nie rzuca na boki - rowerek lepiej trzyma się drogi ;) a na zime :)))

 

http://www.probikes.pl/index.php?item=490

 

Pzdr

Oponka fajna a i cena powalajaca :) Mam zrobione okolo 800 km ale bieznik jak nowy:)

Licze na to, ze zime przesmigam na oponkach ktore zakladaja firmowo :)

Jednak zima to zima, mniej sie jezdzi, przynajmniej ja tak mam :)

 

Pozdro @ll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi sklep/sewris do którego jeździsz na przegląd jest ci znany, znasz ludzi pracujących, i masz zamiar zawsze tam jeździć to lepeij zapłać te 30 dychy i bedziesz miał spokój

 

Jeśli jedziesz do serwisu w którym jesteś pierwszy i ostanti raz to kłóć się o darmowy przegląd:) Tyle że mogę ci go zrobić na odpier...źle porpostu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez mnie cos trafi, po okolo 60 km rozregulowuje mi sie tylna przerzutka Shimano Deore :/ Znow lancuch zaczyna cykac, nie przeskakuje ale ewidentnie cos sie tam dzieje:/ Tez tak macie? Mam takie nerwy, ze nawet zastanawiam sie nad zakupem jakiegos Xtr'a, tylko czy bedzie on kompatybilny z reszta osprzetu Kross'a a4? macie jakis pomysl co z tym nie tak? A moze Deorka jest w porzatku tylko cos innego szwankuje:/

 

Pozdro @ll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mi strezelił 1000 kilometr i szczerze to deorka nie była regulowana od ok. 200 - 300 kilometrów i wszystko w miare działa.

 

Troche łańcuch słychać - normalka, ale przerzutki przeskakują jak trzeba :)

Mam skrucony o dwa ogniwa łańcuch i smaruję go co ok. 50 - 150 kilometrów (zależy od pogody). Oczywiście raz w tygodniu porządne czyszczenie zębatek i łańcucha.

 

Może to pomoże. A jak nie to do sklepu i niech wymienią deorkę (naciąg linki chyba nie ma tu nic do rzeczy - chociaż można spróbować trochę śrubkę przytrzymującą linkę dokręcić - może po tych 60 km luz łapie???)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale regulsacja to kwestia podkręcenia linki o kilka obroty, więc nie ma z tym dużego problemu;)

 

PzdR

W zasadzie tak, ale szlag mnie trafia. W starym rowerze Girardengo jest przerzutka Suntour'a, w zyciu jej jeszcze nie regulowalem. Jak rower kupilem tak jezdzilem i nie bylo problemow. Mozna napisac, ze jestem "zbyt wygodny" ale nie bede co chwilke kleczal i linki podciagal :/ Przeciez to przesada, chyba te Deorki nie sprawdzaja sie:/ Przynajmniej u mnie. wrrr

 

Pozdro @ll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. normalną sprawą jest że przynajmniej 1x trzeba je regulować, bo linki sie wyciągają itp. zużycia (w unibiku np: plastiki od dołu)

 

jezeli jakis rowerr nigdy nie miał nic regulowane, tzn. ze cos nie tak ;)

albo nie był na maxa ujezdzony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero od niedawna zaczalem podchodzic powaznie do kolarstwa , wiec mozna napisac, ze Girargengo nie byl w pelni wykorzystywany ;) Masz racje.

Trzeba zabrac sie za zrobienie jakiegos porzadnego stojaczka.Znalazlem cos takiego:

 

matisse_empty400.jpg

 

Cena to jedyne 100 zl, sadze, ze nie jest wart tej ceny:/ Jak tylko znajde czas to zrobie stojak podobny do tego na fotce, porobie zdjecia i pochwale sie :(

 

pozdro @ll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wymieniaj od razu - najpierw sobie poużywaj tego krossa w orginale - bez zmienianych części - jeśli uznasz ze jest Ci to niezbędnie potrzebne do szczęścia - to zmień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale regulsacja to kwestia podkręcenia linki o kilka obroty, więc nie ma z tym dużego problemu;)

 

PzdR

 

Regulacja nie jest taka prosta jak się z pozoru wydaje - szczególnie bez stojaka jakiegoś, ja mój reguluje dogóry nogami i to nie to samo co w serwisie - do góry nogami wszystko się inaczej układa itp. No chyba że dokręcasz linkę podnosisz - pedałujesz i tak do bulu ;) trochę z tym zabawy jest ale fakt, że da się zrobić.

 

P.S. Dzisiaj byłem w GO Sporcie i mi facet cały całą przednią kasetę przexzyścił, wyregulował przerzutki, hamule i nasmarował amora - wszystko za freeko - super obsługa jak dla mnie :)

 

!!!dość ważne!!! To spostrzeżenie może się przydać wielu właścicielom Krossa (a może niekomu :)

 

Otóż po wizycie w serwisie - gość rozebrał przy mnie całą przednią część napędu - korba kaseta - przesmarował i co? Jade do domu nadal coś stuka (trze) - to samo co od nowości praktycznie!!! Kurde myśle sobie to na bank nie kaseta!!! Ktoś kiedyś rzucił że pedały trzeszczą - no i by nawet pasowało wymieni się... ALE jadąc na rowerze ciężko sprecyzować skąd dokładnie dany dźwięk pochodzi - a to stukanie niby to kaseta lub pedały (jak kto woli) okazało się ocieraniem linki od lewego hamulca tuż przy jej wylocie z manetki (w tym metalowym pokrętle regulacyjnym) - linka obciera gdy ruszamy lub przyspieszamy czyli przy ruchach amorka góra - dół (wpósciłem tam pale kropelek olejku (Rolhoffa) i jest gitt już nic nie skrzypi i nie trzeszczy - rowerek cycuś jest :)))) Pozdrawiam wszystkim i mam nadzieję że pomogłem

Edytowane przez wodkaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o sztyce. Oryginalna z A4 bede musial wymienic bo za krotka jest, ale druga sprawa taka, ze wczesniej jezdzilem na ramie 21" teraz 19 i mam wrazenie ze sie bardziej mecze bo siedze za bardzo nad korba. Chyba przyzwyczailem sie do pozycji bardziej cofnietej - wtedy moge mocniej pedalowac. No i pytanie takie czy mozna w tej sytuacji zalozyc gieta sztyce, czy do XC sa jakies przeciwwskazania? no i czy mozna taka dostac po niskiej cenie bo jedyne modele jakie widzialem to ponad 150pln a chcialbym wydac max 30 ;)

 

Aha druga sprawa do uzytkowanika Evo, albo kogos kto sie orientuje w temacie: pisales ze zamiast noskow uzywasz jakiegos systemu gumek, na czym to polega dokladnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 30zł to nie widzalem sztyc "cofnietych" ;P co najwyzej wygięte przez uzytkowanie ;)[systematycznie sie powiekszajace wygiecie ;)]. Porzadne sztyce cofniete robi thomson[ale to kwoty..hohoho]. No i jeszcze kiedys w jednym sklepie mieli za ok 50-60zł jakąś,ale nie pamietam firmy juz... w necie jej nie widzialem w kazdym razie bo potem szukalem :). Oczywiscie siodlo juz cofnales na jarzmie do tyłu?

Edytowane przez Blue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm przy takich cenach tych sztyc to tylko przesuniecie siodla mi pozostaje ale obawiam sie czy to nie bedzie juz niebezpieczne ;p w ramie mi pozostaje chyba max 6cm - do tego przesuniety srodek ciezkosci..

Co do tych gumek to uzywasz jakis splecionych gumek recepturek, jakiejs dętki czy czegos innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...