robek8 Napisano 8 Kwietnia 2013 Napisano 8 Kwietnia 2013 Witam, chciałbym pojeździć po drogach asfaltowych (głównie) i czasami po drogach polnych i lasach. Podoba mi się kross a3. Proszę o doradzenie czy to dobry wybór. Zastanawiam się jeszcze czy tegoroczny czy może rocznik 2012 (tylko czy można jeszcze kupić?). Wzrost 183, waga 81. Myślę o zamówieniu przez internet, tylko nie wiem czy dobrze dopasuje sobie rower. Prosiłbym was też o polecenie mi dobrego sklepu internetowego, może zmieściłbym się w 2 tys? Pozdrawiam
matis1906 Napisano 8 Kwietnia 2013 Napisano 8 Kwietnia 2013 Witaj. Miasto , las , pola to nic innego jak Cross . Nie ma potrzeby kupowania MTB , skoro w większości jeździł będziesz tak jak opisałeś to Cross będzie idealny , a jeżeli będziesz miał ochotę wjechać w lżejszy teren to z dobrymi semi slickami dasz radę Jeżeli zależy Ci na kołach 26cali to istotnie możesz szukać MTB i dokupić cieńsze gumy , większy komfort jazdy jest po stronie Crossa i tego Ci właśnie proponuję . Linki przykładowe : http://allegro.pl/rower-kellys-definite-i3141834026.html http://allegro.pl/rower-crossowy-cube-curve-i3150275615.html ( tu rama mała dla Ciebie ) http://allegro.pl/bergamont-voltec-deore-xt-hydraulika-super-stan-i3148164238.html ( Ten to ciekawy model ;P ) Pozdrawiam
robek8 Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Napisano 8 Kwietnia 2013 Hmm, czyli taki też byłby? http://www.kross.pl/pl/2013/evado-3-0 i można na takim trochę poszaleć? Chciałbym się zmieścić w 2 tys z nowym rowerkiem z w miarę dobrym osprzętem. I raczej polski (kross, unibike), po co mam dawać kasę gdzieś za granicę
ktt9711 Napisano 8 Kwietnia 2013 Napisano 8 Kwietnia 2013 Jak wyżej, do twoich zastosowań pasuje cross. Ja bym zaproponował np. takie coś: http://www.pmbike.pl/pl_PL/p/KROSS-EVADO-4.0-2012-/107 Od modelu 3.0 jest zdecydowanie lepszy (lepszy osprzęt, lepsze hamulce) i prawie mieści się w budżecie A co do Kross Level A3 to jestem jego szczęśliwym posiadaczem i nie jest to rower na asfalt. Fajnie radzi sobie w terenie, ale po mieście jest niezbyt wygodnie i niezbyt szybko.
matis1906 Napisano 8 Kwietnia 2013 Napisano 8 Kwietnia 2013 Z pewnością EVADO 4 jest wart dopłacenia tych 2,5 stówek. Bo już otrzymujesz solidne hamulce , osprzęt też już trochę wyżej i lepiej połączony. Romet w tej chwili jeszcze odstaje w kategori cena/wyposażenie. W tej chwili romet z crossów nie oferuje nic ciekawego. Kross wydaję się być nie głupią alternatywą. Pozdrawiam
robek8 Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Napisano 8 Kwietnia 2013 Dzięki, przyjrzę się bardziej EVADO w wersji 4
robek8 Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam, tutaj jeszcze raz ja. W sklepie w którym chciałbym kupić jest nie 250 a 500 zł różnicy (3.0 za 2k, 4.0 za 2,5k). Tak więc różnica nieco większa, dla mnie trochę już robi różnicę. Czy ten osprzęt w wersji 4,0 faktycznie jest lepszy o te 500 zł? Pozdrawiam
nemo2009 Napisano 21 Kwietnia 2013 Napisano 21 Kwietnia 2013 Tylko pytanie brzmi,czy potrzebujesz Evado 4? Czy potrzebujesz hamulce hydrauliczne? Czy potrzebujesz napęd 27 biegowy,który w niewielkim stopniu różni się od 24 biegowego? Wysyłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 991D za pomocą Tapatalk 2
robek8 Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 Tylko pytanie brzmi,czy potrzebujesz Evado 4? Czy potrzebujesz hamulce hydrauliczne? Czy potrzebujesz napęd 27 biegowy,który w niewielkim stopniu różni się od 24 biegowego? Wysyłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 991D za pomocą Tapatalk 2 Trójka też ma hydrauliczne, a czy mi potrzeba? - nie wiem Nigdy nie miałem z nimi styczności. 27 Biegów mogłoby się czasem przydać. Lecz jednak 2,5k na rower to za dużo jak dla mnie, kupię 3.0 za 2k, mam nadzieję, że warto.
Kurczak111 Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Jeżeli kupisz to podziel się wrażeniami, jak się 3.0 sprawuje, ja też w ciągu jakiś 2-3 tyg mam zamiar go kupić.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.