artur0227 Napisano 25 Marca 2013 Napisano 25 Marca 2013 Witam. Zwracam sie z prośbą o pomoc w wyborze jednego z pośró dwóch modeli: Trek Marlin 29er 2013 Marlin - rower Trek Rower Cube Aim Disc 29 - red´n´black 2013 Rowery cube - strona główna - zapraszamy do naszego sklepu z rowerami Oba rowery w pobliskich sklepach mają praktycznie taką samą cenę. W jednym z nich zachwala się produkt Treka, w drugim Cube'a Jeste początkującym użytkownikiem - dotychczas roweru używałem sporadycznie, głównie ze względu na wiek i zużycie poprzedniego. Rower ma służyć przede wszystkim do poruszania się po leśnych drogach, ścieżkach itd, żadziej po asfalcie. Oba egzemplarze bardzo mi się podobają. Po przymiarce w sklepach wraz ze sprzedawcami stwierdziłem, że w przypadku Cube'a odpowiednim dla mnie rozmiarem byłby 17", natomiast z oferty Treka 17,5". Właściwie najistotniejszą różnicą w obu modelach są hamulce: w Treku mechaniczne, natomiast w Cube hydrauliczne.. Szczerze mówiąc nie mam doświadczenia z żadnymi z nich, dlatego proszę o pomoc w wyborze. Zgóry dziękuję za wszelkie uwagi. Pozdrawiam.
goncik Napisano 25 Marca 2013 Napisano 25 Marca 2013 Jakbym brał dla siebie to ani jeden ani drugi. Może to po prostu postrzeganie marki... Cubie Ski Team sprwadza tego na maksa jak Kia a Marin.. znałem 3 rowery na ramach Marina (palisades Trait i 2x Bear Velay) wszystkie pękły, jedna główce ramy a dwie na haku przerzutki. A tak już troche w temacie.... wolałbym ten z hamulcami mechanicznymi przy tej cenie. Trzeba pamietać, że podobna cena a w jednym hamulce hydrauliczne to gdzies indziej zeszli z ceną