kosciu Napisano 19 Marca 2013 Napisano 19 Marca 2013 Cześć koleżanki i koledzy, Przekonałem do zmiany ramy na FS, ciągnę mnie w dół, ale DH się boję. Celuję w agresywne XC. lekkie AM. Problem w tym że zupełnie się nie orientuje w temacie damperów, rodzajów zawieszeń itp. dlatego chce się zwrócić do was o pomoc. W tej chwili jeżdżę na Diamonbacku Topanga i chciałbym żeby posłużył on za dawcę większości części. Tutaj lista organów do przeszczepu: Widelec SR Suntour Epicon SF09 (do wyciągnięcia na 140) Kierownica Stock Mostek Stock Pedały VP-59 Manetki Deore M510 Przerzutka przednia Deore Przerzutka tylna Deore LX Hamulce Tarczowe mechaniczne Hayes MX-2 Dźwignie hamulca Deore M510 Kaseta/wolnobieg SRAM Łańcuch SRAM PC-950 Korba TruVativ Five-D Suport TruVativ Power Spline Obręcze Alexrims DM-21 Piasty Shimano M475 Opony Maxxis Crossmark 2.1 Ważę w tej chwili koło 100kg, mam 185cm wzrostu. Zdaję sobie sprawę że budżet nie jest duży, a części nie są z najwyższej półki, ale na początek będzie musiało wystarczyć. Bardzo proszę o pomoc w wyborze, albo chociaż naprowadzenie czego mniej więcej szukać. Pozdrawiam!
kosciu Napisano 21 Marca 2013 Autor Napisano 21 Marca 2013 podbijam temat i się uprzejmie zapytuję, czy ktoś z forumowiczów miał okazję używać roweru złożonego na poniższej ramie? Czy damper z kompletu rzeczywiście jest taki denny? (widziałem wiele wątków o jego nieszczelności) http://allegro.pl/wh...3096867619.html
crashbash1 Napisano 21 Marca 2013 Napisano 21 Marca 2013 2000zł za ramę Wheelera? Nigdy. Obejrzyj taką ramę - http://allegro.pl/rama-marin-mount-vision-pro-quad-xc-nowa-i3117430017.html Występuje też w niebieskim kolorze. Kosztuje 1799zł bez dampera, więc wychodzi drożej, ale lepiej. Chwalona i rzadko spotykana,
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.