Skocz do zawartości

[1700zł] ATB/MTB dla dziewczyny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Moja lepsza połowa chce kupić sobie rower maksymalnie do 1700zł. Sprzęt będzie jeżdżony głównie na leśnych drogach i ścieżkach rowerowych. Rower typu cross odpada (nie podobają się :P)

Dziewczyna ma 160cm wzrostu i waży 50-55kg (jaka to mniej więcej rama?)

Przeglądałem troszkę modele różnych firm i szczerze mówiąc dużego wyboru to nie ma. Głownie wpadły mi w oko rowerki Meridy np. Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

no i firmy Kross Hexagon F5 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie

Jestem raczej laikiem jeśli chodzi o osprzęt więc proszę o doradzenie który z tych dwóch wybrać, a może jeszcze jeszcze inny model? Szukałem na forum podobnych tematów ale kobiety głównie szukają rowerów crossowych :)

Pozdrawiam

Napisano

To ja ci powiem ze kazdy szanowany salon krossa opusci 100-200 zl bez targowania.

Polece odpowiednik męskiej a2 Level F2 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie

Bo ten f5 ma słaby osprzęt ogolnie.

czyli okolo 1600 ten f2 z 2013

Jak bys znalazł gdzieś f3 z 2012 za 2100 katalogowo,spokojnie szanowany salon da nawet 500zł obniżki...!!!

Level F3 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie

Spokojnie byś znalazł za te 1700 takiego ..

Pozdro.Warto dodać ze ten f3 jest starszy,dostajemy większą zniżkę ,a mamy już hydrauliczne hamulce.

Napisano

Pytanie czy MTB czy bardziej ATB, rama damska czy męska...z wyborem każdej rzeczy dla kobiety dochodzi jeszcze zwykle bardzo ważny element - kolor/wygląd i waga istotna przy słabej płci.

Rama pewnie w okolicach S/16'' ale w zależności od typu ramy lepiej się przymierzyć.

Ze względu na wygląd może Specialized Myka lub Cube WLS - to bardziej MTB.

Bardziej ATB - może Jamis Explorer serii Femme lub Schwinn Sierra GS Lady - te to już komfortowe wozidła.

Trzeba szukać okazji i negocjować.