dalton0 Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Dzień dobry, proszę o pomoc w wyborze roweru z podanego wyżej przedziału cenowego. Maszyna będzie używana przede wszystkim do jazdy po lesie, wertepach, kamieniach, ścieżki również wchodzą w grę. Jeśli mam oszacować, to 1/5 wycieczek będzie odbywać się po asfalcie. Zasadnicze pytanie - w jakim okresie kupować rower? Jest sens już teraz czy poczekać do wiosny? Tytułowa kwota jest dla mnie dużym wydatkiem i chcę ją dobrze ulokować. Wzrost - 1,8m. Waga - około 70kg. Na pewno część gotówki chciałbym przeznaczyć na jakieś sensowne dodatki pokroju bidonu, rękawiczek, kasku czy nawet bukłaka. Jakich danych jeszcze potrzebujecie, aby móc mi coś polecić? Jestem zielony w temacie rowerów, więc przepraszam za ewentualne wygłupienie się.
grzybiarz Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Takich tematów jest już nie wiadomo ile... A tak na szybko: Kross Level A3 2013 lub 2012
Darek1990 Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 A2 Ci wystarczy,nie potzrebujesz hydraulików do jazdy rekreacyjnej,a zaoszędzona kasę możesz sobie wydać na akcesoria
dalton0 Napisano 3 Marca 2013 Autor Napisano 3 Marca 2013 Dziękuję za odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę z tego, że tematów jest sporo, ale myślałem, że każdy przypadek jest indywidualny. Czy mogę liczyć na podanie jeszcze jakichś modeli żeby mieć większy wybór?
grzybiarz Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Cube Aim 2012, Merida Matts 100-V, Northtec Cayon, Kross Hexagon X9, to chyba tyle jak do rekreacji
nemo2009 Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Ja dorzucę Rometa Ramblera 6.0. Rower ma geometrię bardziej rekreacyjną . Bardziej zaawansowany będzie Romet Jolene 2. Można go kupić, za niespełna dwa tysiące. Wysyłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 991D za pomocą Tapatalk 2