Skocz do zawartości

[1500-2000] Rower do jazdy po lesie, wertepach

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry,

proszę o pomoc w wyborze roweru z podanego wyżej przedziału cenowego. Maszyna będzie używana przede wszystkim do jazdy po lesie, wertepach, kamieniach, ścieżki również wchodzą w grę. Jeśli mam oszacować, to 1/5 wycieczek będzie odbywać się po asfalcie.

Zasadnicze pytanie - w jakim okresie kupować rower? Jest sens już teraz czy poczekać do wiosny? Tytułowa kwota jest dla mnie dużym wydatkiem i chcę ją dobrze ulokować.

Wzrost - 1,8m.

Waga - około 70kg.

Na pewno część gotówki chciałbym przeznaczyć na jakieś sensowne dodatki pokroju bidonu, rękawiczek, kasku czy nawet bukłaka.

Jakich danych jeszcze potrzebujecie, aby móc mi coś polecić? Jestem zielony w temacie rowerów, więc przepraszam za ewentualne wygłupienie się.

Napisano

Dziękuję za odpowiedzi.

Zdaję sobie sprawę z tego, że tematów jest sporo, ale myślałem, że każdy przypadek jest indywidualny.

Czy mogę liczyć na podanie jeszcze jakichś modeli żeby mieć większy wybór?

Napisano

Ja dorzucę Rometa Ramblera 6.0. Rower ma geometrię bardziej rekreacyjną . Bardziej zaawansowany będzie Romet Jolene 2. Można go kupić, za niespełna dwa tysiące.

Wysyłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 991D za pomocą Tapatalk 2

Napisano

Znalazłem u mnie w mieście A2 2012 za 1500 złotych. Mimo wszystko chciałbym umieścić tam hydrauliki i po krótkiej rozmowie z kimś z obsługi sklepu usłyszałem, że nie warto, bo koszt wzrośnie o 1000 złotych (sic!) i jeśli już, to mam brać A3 2013, który jest droższy o 700 złotych.

Napisano

pytanie czy Ty naprawdę potrzebujesz hydrauliki czy po prostu chcesz...obecne v-ki wcale ni sa duzo gorsze od tarcz .no ale coz cos za cos.nie ma dobrych tarcz i to nowycch hydraulikow za 100pln/szt.

Napisano