Skocz do zawartości

[rower] głównie do miasta (cały rok) + ścieżki, lasy - do 3-4 tys.

vassago

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

Przymierzam się do kupna roweru do jazdy głównie po mieście (95%), do pracy (Wrocław), ale również różnego rodzaju łąk, lasów, itd. - czyli, żeby mi się rower nie rozpadł na korzeniu, itp.

W tej chwili jeżdżę rowerem Giant Boulder 2009, ale wolałbym coś lżejszego, najlepiej z hamulcami tarczowymi (na wypadek deszczu/śniegu)

Niestety, jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt, więc wybieram głównie okiem ;-) Stąd też prośba do Was o ew. sugestie.

Co zwróciło moją uwagę?

Kross Inzai - http://www.kross.pl/pl/2013/inzai - zastanawia mnie tutaj w sumie tylko brak przedniego amortyzatora, poza tym wizualnie cudo

Kross Trans Solar - http://www.kross.pl/pl/2013/trans-solar - ten w sumie chyba najbardziej pasuje do moich wymagań, tylko wizualnie przeraża mnie ten bagażnik

Unibike Xenon - http://www.unibike.pl/xenon.html

Kellys Mash - http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2013/cross/mash - dlaczego nie ma hamulców tarczowych...?

Kellys Physio 50 - http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2013/fitness/physio-50 - znowu, dlaczego nie ma tarczowych? wizualnie ideał ;)

Każda opinia czy rada mile widziana... A, no i mimo wszystko, dla tych, które nie mają, i tak bym musiał ostatecznie zamontować błotniki na okres zimowo, jesienny...

Napisano

Jako że przez prawie cały ostatni sezon dojeżdżałem codziennie do pracy powiem tak. Z przytoczonych Trans Solar. A tak po prawdzie, to żaden, bo każdy z nich to przerost formy nad treścią do jazdy miejskiej. Jedyne co się w trekingowym rowerze by przydało (przynajmniej mi, ze względu na masę własną) to hydrauliczne tarcze. Wszystko pozostałe to gadżet z którego nie będziesz w stanie skorzystać w normalnej jeździe miejskiej (chyba że latasz bardzo agresywnie i dynamicznie). No i rower za 4 kafle jest większym kąskiem dla złodzieja niż rower za 2...