Skocz do zawartości

[kierownica+mostek+sztyca] Upgrade roweru KROSS A2 - co polecacie

liberator

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jak w temacie; chciałbym przed nowym sezonem wymienić (głównie ze względu na bezpieczeństwo):

- kierownicę

- mostek

- sztycę

...w rowerze KROSS A2.

Rower kupiony rok temu, i choć nie został do tego zaprojektowany - zaliczył kilka maratonów, a w najbliższym sezonie będzie ich mam nadzieję więcej :)

W minione wakacje znajomemu kierownica złamała się podczas jazdy - na szczęście jechał ok. 10km/h na godzinę i oprócz potłuczeń nic mu się nie stało. Chciałbym zminimalizować ryzyko takiego zdarzenia; nie znam się na sprzęcie i dlatego proszę Was o radę. A może coś jeszcze polecilibyście wymienić przed nowym sezonem?

Pozdrawiam,

Tomek

Napisano

Cześć.

Trochę dziwne z tym złamaniem kierownicy podczas jazdy.

Jeśli nie świrujesz na tym Krosie kolarstwa grawitacyjnego i innych ekstremalnych numerów to w normalnym

XC raczej ciężko złamać. Kolega jeździł też na takim krossie?

A teraz propozycje. Nie za drogie i zaoszczędzające sporo wagi (zakładam że masz model z 2012)

Sztyca: fabrycznie waży Twoja 340g (Kross components) -możesz to zamienić na smice pro (220g) lub tańszą Smice comp (235g). Różnica w wadzie ogromna!

Kiera i mostek.

Nie mogę znaleźć wagi tych Twoich ale polecam zestaw

KCNC no mostek Fly Ride 130g (110mm) + kiera Dark Side 160 g (600mm).

Zaletą tego zestawu jest to, że mostek bez problemu wyrwiesz na allegro bo co tydzień jest wystawiony nowy przez dystrybutora na aukcje i zchodził za 60% ceny.

Pozdro

Napisano

Witajcie