stefan666 Napisano 23 Stycznia 2013 Napisano 23 Stycznia 2013 Witam! Od wielu tygodni szukam sobie roweru i mam mały mętlik w głowie wiec zwracam się o pomoc. Chodzi o rowerek to normalnej jazdy po mieście, na trasie, na szlakach leśnych, górskich , ale bez żadnego skakania zjazdów po wielkich kamieniach czy innego rodzaju wybrykach na których można sobie połamać różne części ciała nawet te których się nie da hehe Moje wymiary to Wzrost - 180-182 Noga - 81 (bezpiecznie poniżej jajek mieżone) Waga - nie mam pojęcia ale 100 nie przekroczyłem (rozpocząłem odchudzanie a rower o wiosny ma mi pomóc w tym) Otóż rowerek może być używany z lepszym osprzętem z alledrogo. dobrze by było w zadbanym stanie. Jeśli chodzi o osprzęt to wiadomo jak najlepszy w tej cenie. Jakieś okazje cokolwiek. Wiadomo wygląd ma znaczenie ale jak nie jest oczo######no żółty to reszta ujdzie jak bedzie szaro/czarno/bialy też Co do osprzetu to poszukuje coś z grupy deore XT , widelec Rock Shox , Suntour (nie znam się) , hamulce raczej standard, nie tarczowe, za które dobrej jakości trzeba naprawdę sporo zapłacić a potem nierzadko serwisować. reszta nie wpływa raczej na jakość użytkowania bo średnio mnie interesuje rurka pod siodełko czy mostek kierownicy. chyba że się myle to mnie z tego blędu wyciągniecie. Pozdrawiam
mateusz0595 Napisano 23 Stycznia 2013 Napisano 23 Stycznia 2013 Co do osprzetu to poszukuje coś z grupy deore XT Za taką cenę liczysz na osprzęt XT... musiałbyś dołożyć jeszcze kilka stówek, żeby kupić rower na XT.
stefan666 Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Napisano 23 Stycznia 2013 Za taką cenę liczysz na osprzęt XT... musiałbyś dołożyć jeszcze kilka stówek, żeby kupić rower na XT. może przeholowałem , może nie pełna grupa ale choćby piasty przerzutki