Sword Napisano 6 Stycznia 2013 Napisano 6 Stycznia 2013 Witam mam zamiar dowiedziec się czy to były dobry zakup na początek ze względu na niskie fundusze znalazłem x-a taniego a według mnie dobrego oto opis aukcji prosze o pomoc CENA to 450zł z wysyłką 471 Co do stanu technicznego, to nie jest on idealny. Rower ma kilka drobnych mankamentów. Widelec wygiął się, jednak został później wyprostowany, znajdują się na nim niewielkie wgniotki od tego zabiegu - co zaznaczyłem na zdjęciu. Tylna piasta chrobocze przy kręceniu korbami do tyłu, czasami przeskakuje i wydaje niemiłe odgłosy. Nie znam się na tym więc nie brałem się za naprawę - możliwe, że padło łożysko, albo coś podobnego. Od około roku bmx był używany bardzo sporadycznie z powodu braku mojego czasu. Niestety nie zanosi się aby czas na realizację hobby szybko powrócił, dlatego jestem zmuszony sprzedać rower - co czynię z ogromnym żalem i łezką w oku. W rowerze są prawie nowe pedały, łańcuch i zębatka. Do roweru dodaję hamulec tektro + klamkę Primo ( brak na zdjęciach). Podaję dokładną specyfikację wszystkich części: Rama: Eastern Traildigger Widelec: Seryjny z roweru Eastern Traildigger Kierownica: WeThePeople Helium – szerokość 690mm, wznios (chyba) 8,5” Gripy: United Repeat Mostek: Eastern Stery: Cane Creek Korba: Eastern 3pc Zębatka: Dartmoor Fetish 23t Łańcuch: KMC Pedały: Odyssey Twisted PC Siodło: Eastern, z miłym welurowym obiciem Sztyca: Eastern Koło przód: Subrosa - z seryjnego roweru Subrosy, opona: Kenda Kiniption. Koło tył: Seryjne z roweru Eastern Traildigger, piasta z driverem 9t, opona Kenda. Hamulec: Szczęki Tektro i klamka Primo. (brak na zdjęciach, ale dokładam do roweru). _____________ Szczegółowe zdjęcia mogę dorobić i wysłać na e-mail. Oczywiście możliwa jest wysyłka roweru, koszty są do uzgodnienia (wg. cennika Poczty Polskiej, lub kuriera). Naprawdę polecam i zapraszam do zakupów. Pozdrawiam.