Kozii512 Napisano 8 Października 2012 Napisano 8 Października 2012 Witam. Jeśli chodzi o znajomość rynku, jestem kompletnym laikiem Do tej pory obserwowałem jedynie używane Hexagony. Po prostu "lubię sobie pojeździć" amatorsko. Chciałbym, aby mój przyszły rower był zwrotny i dość lekki (~12kg.). Dopuszczam możliwość kupna sprzętu używanego (czyt. używanego - w pełni sprawnego, w dobrym stanie). Pozdrawiam
marbar Napisano 16 Października 2012 Napisano 16 Października 2012 Do jazy po mieście i lesie nie potrzebujesz MTB. Zakładam, że tysięcy km w roku też nie robisz. Spraw sobie coś trekingowego. Zwykle jest lżejszy od MTB i wygodniejszy.
mklos1 Napisano 20 Października 2012 Napisano 20 Października 2012 Chciałbym, aby mój przyszły rower był zwrotny i dość lekki (~12kg.). W budżecie 500-600 PLN 12kg rower... Może jakiś powypadkowy albo wrak do generalnego remontu. W Twoim zasięgu są rowery w wadze około 14kg. Jeżeli chcesz poruszać się ostro po mieście, lepszy będzie rower crossowy. Zbliżona geometria, ale większe koła. Zwykle jest lżejszy od MTB i wygodniejszy Nie jest to prawdą. Rowery trekingowe potrafią ważyć nawet 17kg - tyle waży mój. Chyba że mylisz rower trekingowy z crossowym. A nawet wtedy masy rowerów w podobnej klasie cenowej są zbliżone na tyle, że różnica jest pomijalna.
firefoks Napisano 22 Października 2012 Napisano 22 Października 2012 Nowego to raczej nie kupisz. Raczę się zasadzić na okazję na allegro, czasem warto, np. coś takiego: http://allegro.pl/centurion-backfire-40-zobacz-okazja-i2709016401.html Wygląda na sensowny sprzęt za śmieszne pieniądze...Do dzisiaj sobie pluję w brodę...
Paffel92 Napisano 31 Października 2012 Napisano 31 Października 2012 Ja dzisiaj dorwałem okazję i kupiłem sobie Kross'a Hexagona v2 2010 za 500 zł, prawie nowy, koła wymienione na slicki, i wymieniony mostek na dłuższy, reszta specyfikacji taka jak w katalogu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany