starykot Napisano 9 Kwietnia 2006 Napisano 9 Kwietnia 2006 Witam. Od razu mówie że jestem laikiem w tych sprawach wiec prosze o łopatologiczne wytłumaczenie. Wiec tak: Mam problem z tylną zębtaką- nie zawsze łapie, gdy mocniej sie nacisnie na pedał to przeskakuje. To dlatego ze zmieniałem koło i ta czesc w którą wkłada się sprężyne i te 2 ząbki jest inna i nie pasuje do zębatki. I teraz pytanie jak wykręcić tą cześć? Trzeba do tego jakis specialny klucz? Bo mam starą tą część i przełożyłbym ją, tylko nie wiem jak :/ . Prosze o pomoc. Dzięki.
ralf Napisano 9 Kwietnia 2006 Napisano 9 Kwietnia 2006 przeczytaj Zasady Pisania Nowych Tematów a o co Ci chodzi to nie bardzo wiem, przypuszczam ze masz wolnobieg i chodzi Ci o sprezynke i dwie zapadki które sa w srodu, jesli mi sie dobrze wydaje to chodzi Ci od odkrecenie tej czesci, na której sa te zapadki, trzeba klucz, ale jak nie masz to jakbys wsadzil ostroznie do imadła i przekrecił to tez pójdzie, przynajmniej mi tak sie zawsze udawało
starykot Napisano 9 Kwietnia 2006 Autor Napisano 9 Kwietnia 2006 Hmmm klucza nie mam ale imadło mam Tylko musze byc pewien na 100% czy imadłem sie da, gdzie złapać i w którą strone kręcic.
pakad Napisano 9 Kwietnia 2006 Napisano 9 Kwietnia 2006 gwint pewnie angielski, zatem w prawo się odkreca a z imadłem dałbym sobie spokój, bo łatwo uszkodzic (złamać, pokrzywić) zęby; na allegro klucz do tego z przesyłką kosztuje 17zł a wierze ze mozna wyrwac go taniej; zatem gra nie warta swieczki, szczegolnie jak bedziesz robil to 1szy raz a ralf jak lubi hardcore, i sie na tym zna to niech uzywa imadła ja osobiscie bawie sie w bardziej cywilizowane metody
starykot Napisano 9 Kwietnia 2006 Autor Napisano 9 Kwietnia 2006 Dzięki za pomoc. Więc nazywa sie to "Klucz do wlonobiegu" ?
pakad Napisano 9 Kwietnia 2006 Napisano 9 Kwietnia 2006 z tego co napisales to wnioskuje ze masz wolnobieg a nie kasetę, zatem TAK, potrzebujesz klucza do wolnobiegu