Corratec Napisano 17 Września 2012 Napisano 17 Września 2012 Witam, w moich MPH została wyrwana klamka, wyszła razem z tą kulką co wciska, czy jest to do naprawy ?
Mod Team Maniak Napisano 17 Września 2012 Mod Team Napisano 17 Września 2012 Do tego modelu nie dostaniesz części zamiennych, chyba że dosztukujesz coś z innych hamulców. Moim zdaniem nie ma co ich reanimować, tylko za 200zł kupić deorkę 2012 i będziesz miał zupełnie nową jakość hamowania.
Corratec Napisano 17 Września 2012 Autor Napisano 17 Września 2012 A co jest w nich do wymiany ? są potrzebne jakieś cześć, nie wystarczy ich złożyć od nowa ?
Mod Team Maniak Napisano 17 Września 2012 Mod Team Napisano 17 Września 2012 No piszesz że jakaś drobnica się jeszcze pogubiła więc to jest raczej nie do kupienia ("wyszła razem z tą kulką co wciska"), na allegro za 25zł masz obecnie wystawioną klamkę a sam hamulec w całości kupisz za ok 50-90zł cały ale jak dla mnie lepiej kupić coś innego bo te heble to bardzo słaby wynalazek, swoich pozbyłem się z ulgą.
Corratec Napisano 17 Września 2012 Autor Napisano 17 Września 2012 moja przypadłość jest taka jak tutaj, klamka wygląda tak samo http://www.forumrowerowe.org/topic/102245-hamulec-giant-mph-klamka-wypada/
cichy66 Napisano 1 Października 2012 Napisano 1 Października 2012 Powodem przypadłości jest uszkodzona podkładka przytrzymująca ową kulkę w tłoczku.Tak się zazwyczaj dzieje jak ktoś zaliczy glebę i klamka wypadnie , jak ktoś bawi się klamką i ją wypina (kulkę i wpycha z powrotem),bądź jak się wyrobi. Wystarczy wyciągnąć cięgno z klamki zakończone kulką z gniazda wewnątrz tłoczka, następnie przy pomocy bardzo małych kleszczy wyjąć pierścień segera wsadzić nową podkładkę z wewnętrznym otworem mniejszym nić łebek kulki poskładać do kupy w odwrotnej kolejności i jazda. http://www.forumrowe...ulec-giant-mph/ Mniej więcej w środkowej części zdjęcia tego hebla widoczny jest tłoczek ze sprężynką, po jego lewej stronie taki cienki pierścień i zaraz obok niego po lewicy widoczny jest ten trzpień z kulką na którym z drugiej strony jest gwint,a zaraz za nim po lewej jest ta mała podkładka,która jest powodem tej przypadłości i trzeba ją wymienić. W orginale jest ona miedziana,po to by przy upadku nie wyrwać całego tłoczka lecz tylko ona ma puścić owe cięgno z kulką. Sory za taką rozpiskę,ale nie mam w tej chwili możliwości namalowania na fotce o jaką podkładkę chodzi. O ile jest to stary MPH z zbiorniczkiem na płyn w kształcie walca. UWAGA! Ten typ hamulca jest na DOT-3 lub DOT-4 Nowe MPH są na mineralnym oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.