Skocz do zawartości

[szosówka do 3300] z 4 wybranych przeze mnie maszyn.

april

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Panowie,

Zastanawiam się nad kupnem jednego z tych czterech rowerów (linki zamieszczam na samym końcu). Zależy mi na wytrzymałości roweru. Będę jeździł nim średnio tysiaka miesięcznie. Do tej pory jeżdziłem trekkingowym bolidem ze stalową ramą i nie mam doświadczenia z szosówkami. Planuję przede wszystkim jeździć po śląsku i po beskidzie sądeckim (czyli górki też będą ostre). Chcę mieć wrażenie że lecę rakietą ;) czyli ma być szybkie. Będę się starał przetestować te rowery ale jednak. Chcę wiedzieć również na co zwócić uwagę przy testach. Może zaproponuje mi ktoś jakąś ciekawą alternatywę dla tych które sam wyszukałem?.

Kilka razy czytałem podobne wątki i pisali tam: „za te pieniądze kup sobie używanego lepszego bike’a”. Szczerze nie interesuje mnie coś takiego.

Napiszcie mi co najwyżej o ile lepsze wyniki osiągacie na droższym sprzęcie niż na słabszym lub przedstawionym tu przeze mnie. Jeśli to sprawa 0,1cm szybszego 500 metrowego podjazdu ze względu na szybszy przeskok łańcucha na kasecie przy dużym obciążeniu – to SORRY ale nie jestem zainteresowany. Co innego z tymi zapinanymi butami którymi można podciągać (o ile lepsze macie osiągi? Jakie buty proponujecie?). Jakieś inne patenty?

Który z nich ma dobrą ramę?

Mój wzrost: 177cm

waga: 62 kg

a i jeszcze jedno w starym krossie „voyage” z 2004r miałem max przełożenie 52/14, teraz mam 48/14 i często na prostej mi tego 52 brakuje. Od razu sprawdzać szosówki 52 lub 53 a te z 50 zębami sobie odpuścić? Wiem że kaseta ma 11 -tkę.

Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

Rower SCOTT Speedster S50 2012

Nie mam pojęcia czy linki działają więc są to rowery na rok 2012:

1.Merida race lite 901 com

2.Merida race 880 16

3.Merida ride 88 16