Matajo Napisano 27 Sierpnia 2012 Napisano 27 Sierpnia 2012 Witam Planuję kupić Level a2 2012r. Jak na razie mam 157 więc myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie rama 17" tylko boję się, że później będę musiał zmieniać rower bo ta rama będzie za mała. Co mam zrobić kupić 17" czy lepiej 19"? Ostatnio jeździłem na Fuji na damskiej ramie 16" albo 17" i było bardzo wygodnie
delmariano Napisano 27 Sierpnia 2012 Napisano 27 Sierpnia 2012 Witam Planuję kupić Level a2 2012r. Jak na razie mam 157 więc myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie rama 17" tylko boję się, że później będę musiał zmieniać rower bo ta rama będzie za mała. Co mam zrobić kupić 17" czy lepiej 19"? Ostatnio jeździłem na Fuji na damskiej ramie 16" albo 17" i było bardzo wygodnie Ramy na zapas nie kupisz. Bedziesz się męczył teraz kupując za dużą, albo póżniej kupując za małą. Jak myślisz..... ile urośniesz jeszcze? Mniejsza rama jest bardziej adaptowalna, bo można wyciągnąć tu i tam mostkiem i sztycą.
Gość pw524 Napisano 27 Sierpnia 2012 Napisano 27 Sierpnia 2012 Rama tej klasy to nie jakiś straszny wydatek wiec raz na pare lat można sobie przerzucić osprzęt na wiekszą. Rama level a4 kosztuje nówka 350zł to a2 bedzie jeszcze tańsza więc można sobie chyba pozwolić na wymianę za 2-3 lata takiej ramy (znaczy tej klasy bo za 2-3 lata pewnie bedzie to zabytek). Dodatkowy bonus że mamy coś nowego zamiast przedpotopowej ramy.
Matajo Napisano 27 Sierpnia 2012 Autor Napisano 27 Sierpnia 2012 A co myślicie o tej ofercie? Warto kupować własnie tam? Jakie opinie sklepu? I jak potem z gwarancją? http://www.mudserwis.com/kross-level-a2-2012-p-2287.html
m0rdeczka Napisano 27 Sierpnia 2012 Napisano 27 Sierpnia 2012 Jak na razie mam 157 więc myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie rama 17 Ja na 17" Krossa jeździłem jeszcze jak miałem 170 cm, a teraz mam L GT co odpowiada jakiejś 19" i było i jest dobrze. Tylko kross był fullem, ale liczy się długość rurek.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.