Gips Napisano 14 Sierpnia 2012 Napisano 14 Sierpnia 2012 Czołem! Od razu zaznaczam, że w temacie rowerów jestem kompletnym laikiem i nawet nie bardzo wiem, co zepsułem. Zakładam że jest to przerzutka, a raczej mechanizm do ich zmian. Jakiś czas temu miałem na rowerze wypadek, omyłkowo zahamowałem przednim hamulcem, co sprawiło że przeleciałem przez kierownicę i zniszczyłem pewną część roweru, a mianowicie To jest zdjęcie nieuszkodzonego elementu, myślę że wiecie o co mi chodzi. Rower niestety nie jest mój, więc przed oddaniem muszę go naprawić, ale tutaj pojawia się problem. Powinienem kupić nową część, ale nie mam pojęcia czego mam szukać. Czy ktoś mądry może mi powiedzieć jak to cudo się nazywa? I czy "to" jest część uniwersalna, czy trzeba kupować specjalnie pod rower? Liczę na waszą pomoc, bo wiem że sam sobie z tym nie poradzę Mam nadzieje że zadałem pytanie w odpowiednim dziale, jeśli jednak popełniłem błąd to proszę, aby moderator przeniósł to w odpowiednie miejsce
tuoomek Napisano 14 Sierpnia 2012 Napisano 14 Sierpnia 2012 To jest manetka. Skąd wiesz, że nie da rady tego naprawić? jak aktualnie wygląda zniszczona? odpadła od roweru? Przy takich wypadkach zdarza się zerwać linkę.. może po prostu wystarczy ją wymienić i znów zacznie działać?
Gips Napisano 14 Sierpnia 2012 Autor Napisano 14 Sierpnia 2012 Dzięki, dobrze wiedzieć Rozpadło się, w czasie upadku. Części nie pozbierałem, bo zorientowałem się dopiero w domu. Uszkodzenie jest fizyczne, mocno widoczne i po prostu chciałbym to wymienić na nowe, jednak trochę wstyd oddawać uszkodzony rower. Jak wygląda? Mocno starta, ze środka chyba coś wypadło i ta "zębatka" na której są wyryte cyfry się zgubiła gdzieś. A jak jest z wymianą manetki? Muszę kupić odpowiedni model?