maniak344 Napisano 9 Sierpnia 2012 Napisano 9 Sierpnia 2012 Jestem początkujący i najlepiej sie nie znam ale pytam czy taki rower nadaje się do zjazdów ?Wogóle czy rowery tego typu nadają się do tego ? Nie chodzi mi o najtrudniejsze zjazdy tylko takie średnie.Proszę o odpowiedź.Tutaj link do roweru http://sklep.joy-ride.pl/rowery/dirt-street/prodigy-981-bike.html
Nevermore Napisano 9 Sierpnia 2012 Napisano 9 Sierpnia 2012 Nie nadaje się, to rower do dirtu/streetu jak zresztą pisze. Zjeżdżając z jednym hamulcem można jedynie po śmierć albo kalectwo. Szukaj czegoś do DH
maniak344 Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Napisano 9 Sierpnia 2012 Nie nadaje się, to rower do dirtu/streetu jak zresztą pisze. Zjeżdżając z jednym hamulcem można jedynie po śmierć albo kalectwo. Szukaj czegoś do DH ale zjazdy nie będą takie hardkorowe tylko łagodne najwyżej w niektórych miejscach troche trudniej.Ja teraz tam jeżdże na swoim marokeszu i powiem że nie jest zbyt łatwo manewrować ale radze sobie na nim jezdzi się tam niewięcej niz 30 km/h czasami zależy gdie sie pojedzie to więcej da sie pocisnąć.Jeżeli chodzi o hamulce to hamuje na dwa ale przecież jakbym kupił dirta to zawsze moge zamontować hamulec z przodu
Nevermore Napisano 9 Sierpnia 2012 Napisano 9 Sierpnia 2012 To inaczej ^^ Ani ten Prodigy ani makrokesz absolutnie nie nadają się do zjazdów, chyba że z krawężnika
maniak344 Napisano 9 Sierpnia 2012 Autor Napisano 9 Sierpnia 2012 aha to dzięki.A jakiś sensowny rower do tego za niewielką cene może być nawet używany