Skocz do zawartości

[1200 używka] Kellys magnus vs Scott Scale 80

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Co mogłem wygrzebać w necie to przeczytałem, ale z racji że jestem zielony jak szczypiorek to dalej nic nie wiem :-(

Generalnie z tego co wyczytałem rowerki podobnej klasy, z tym że Kellys ma lepszy osprzęt a Scott ramę, oba rowerki z 2010 roku, mało używane(kolega gadżeciarz i jego połówka z przymusu gadżeciara :-) ) z modyfikacji jakie były to Kellys zero, a w Scocie zmieniona tylna opona na rocket rona 120 epi cokolwiek to znaczy... Rowery z racji że mało jeżdżone wyglądają jak nowe, na ramie kilka odprysków lakieru na górze, naprawdę małych, reszta ideał. Jeżdżę głównie po lesie i czasami jakieś piachy, sporadycznie zdarza się że pofrunę. Poprzednio miałem przez kilka lat( od tego samego kolegi) Gianta XTC 840 i bardzo go sobie chwaliłem, ale jak wsiadłem na te sprzęty to jakoś tak łatwiej kółka się kręcą :-) Nie czuję jakieś specjalnej różnicy w wygodzie między jednym a drugim zastanawiam się jednak, który dłużej posłuży i jaki lepiej modyfikować.

Będę wdzięczny za podpowiedź.

Pozdrawiam

Napisano

Do rozbudowy Scott zdecydowanie lepszy, bo ma fajną ramę, poza tym osprzęt w tym Kellysie, jakoś mocno Scotta nie odsadza, i do modernizacji na wstępie oba rowery mają do wymiany :koła i amor. W Scottcie jeszcze korba jest słaba.

Napisano

Do rozbudowy Scott zdecydowanie lepszy, bo ma fajną ramę, poza tym osprzęt w tym Kellysie, jakoś mocno Scotta nie odsadza, i do modernizacji na wstępie oba rowery mają do wymiany :koła i amor. W Scottcie jeszcze korba jest słaba.

To w takim razie wezmę Scotta, a czy ta cena jest ok?

Napisano

A który to Magnus ? White, Yellow czy Green ?

ZTCW to chyba w wersji White masz amor powietrzny z blokadą Solo Air (w 2011 roku na 100%).

W Yellow masz stosunkowo słabe hamulce KLS-a (Helix 3).

P.S. Dlaczego rama w Kellysie jest "niefajna" ? ;-)

Napisano