abcd23 Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 Witam. Dość ma jazdy na moim starym "no name" gracie i planuje zakup roweru. Mieszkam na pomorzu, jeżdze głownie po lasach i piaszczystych trasach wzdłuż plaż, teren raczej płaski. Po mieście poruszam sie tyle żeby wyjechać na trasę. I właśnie tutaj mam problem, lepszy będzie rower mtb czy cross? Jeśli tak to możecie polecić jakieś konkretne modele? Jestem laikiem jak widać więc składanie nie wchodzi raczej w grę.
czervco Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 Tzn ja mam crossway meridy i jest to świetny bike cross to głównie asfalt i utwardzone polne ciężko nim w piachu. Jeśli jednak jeździsz w lżejszym terenie polecam crossway- do turystyki lepszy ( sakwy dłuższy wypad coś )
ksawcio97 Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 Może jakiś Kellys lub Unibike? Poszukam i dosle linki. Może jakiś Kellys lub Unibike? Poszukam i dosle linki. unibike.pl/emotiongts.html moze cos takiego www.unibike.pl/vipergts.html tego tez polecam
ksawcio97 Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 a z unibike? moze zastanowic sie tez nad kellysem?
abcd23 Napisano 14 Lipca 2012 Autor Napisano 14 Lipca 2012 Może jakiś Kellys lub Unibike? Poszukam i dosle linki. Może jakiś Kellys lub Unibike? Poszukam i dosle linki. unibike.pl/emotiongts.html moze cos takiego www.unibike.pl/vipergts.html tego tez polecam Jeden za drogi a drugi to nie wiem jak z osprzetem? Skoro stanelo na rowerze krosowym to moze ktos jeszcze podesle jakies propozycje.
ksawcio97 Napisano 14 Lipca 2012 Napisano 14 Lipca 2012 www.unibike.pl/crossfiregts.html tu masz za 1550 zl na alivio i acera. Jeszcze taki giant ale slaby osprzet http://bikesystem.pl/product.php?id_product=18 .
Vader24 Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 http://allegro.pl/rower-checker-pig-sogo-z-2199-zl-48-cm-hydraulika-i2514725714.html Ja kupiłem ten i sobie chwalę. Całkiem przyjemnie się jeździ ale to twój wybór.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany