afu Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 Cześć! Chciałbym prosić was o pomoc w wyborze odpowiedniego roweru w odpowiedniej (umiarkowanej) cenie. Doszedłem do wniosku, że nadszedł najwyższy czas na zmianę sprzętu, chciałbym kupić nowy rower górski, z ramą w około 21 cali (wzrost 191cm, waga 85kg). Do tej pory wykorzystywałem rower dość uniwersalnie - jazda po utwardzonych leśnych, górskich drogach (mieszkam praktycznie w Beskidach), jazda po asfalcie, bardzo rzadko jazda po mieście, w każdym razie może czasami robiłem jednorazowo po 50-60km ale nie było w tym nic ekstremalnego, żadnych karkołomnych zjazdów, szaleństwa, skoków itp. Jestem amatorem, ale jednocześnie lubię czasami dać sobie popalić na rowerze . To musi być klasyczny rower górski, zależy mi na w miarę dobrym osprzęcie, trwałości, bez hamulców tarczowych, nie licząc skrajnych przypadków wygląd nie ma większego znaczenia. Może na dobry początek kilka propozycji do dyskusji: - zupełnie nie znam firmy Kands ale może Kands Energy 1300 http://allegro.pl/rower-kands-energy-1300-mtb-na-alivio-lublin-i2456491633.html - wiem że tutaj mogę trochę niepotrzebnie dopłacić za markę ale Kelly's Viper http://rowery.shop.pl/view/736/ Z góry dzięki za podpowiedzi, oraz inne propozycje rowerów/marek!
CzarnyMario Napisano 13 Lipca 2012 Napisano 13 Lipca 2012 Bierz Kandsa, lepszego, nowego roweru w tej cenie nie znajdziesz.
afu Napisano 13 Lipca 2012 Autor Napisano 13 Lipca 2012 Dzięki! A może jakieś inne propozycje? Ewentualnie na jakich producentów/marki zwracać uwagę w poszukiwaniach?