Skocz do zawartości

[do 1300] mtb głównie na miasto + polne drogi, lasy, łąki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie

Na początku chcę napisać, że jestem laikiem :D

Szukam roweru w ww. cenie. Będę go głównie użytkował w mieście ale jak tylko będę miał okazję wykorzystam go w innym terenie :)

Moje umiejętności są raczej przeciętne ale lubię dynamiczną jazdę i też staram się tak jeździć, za czym idzie w miarę wytrzymały osprzęt - oczywiście jak na taki przedział cenowy :P

Wiem, że wiele osób z tego forum poleca Kands/ Lazaro, tylko kłopot w tym, że nigdzie nie można go "przymierzyć"

Mam 188 cm i ważę 88 kg, z tego co wyczytałem na moje parametry pasowała by rama 21' ale wydaje mi się, ze przez wielkość ramy rower będzie mało zwrotny i tutaj kolejne pytanie - czy 19' będzie dla mnie dobra a jak nie to czy będzie można jakoś ją dopasować pode mnie.

Zastanawia mnie również kwestia amortyzatorów, czy przy mojej wadze nic się im nie stanie przy jakiś lekkich jumpach, czy szybszej jeździe po wertepach etc.

Pozdrawiam :)

Napisano

Amortyzator powinien wytrzymać, co do ramy to 21" będzie w sam raz, ale jak chcesz 19" to chyba nie będzie problemu z za krótką sztycą :D

Napisano

Chodziło mi o to czy rzeczywiście jest taka różnica między 19" a 21" bo rzumiem, że mniejsze = zwrotniejsze tak? :P

Jeśli chodzi o wybór roweru rozumiem, że te dwa są najlepsze w tym przedziale cenowym jeżeli nie zanegowałeś? nie patrzeć się na żadne kross'y hexagon x3 i tym podobne? :)

Również czytając to forum zauważyłem, że wiele osób zwraca uwagę na to, że osprzęt w kands/ lazaro jest mhm.. zróżnicowany i czy w razie zakupu polecacie odrazu wymianę jakiś konkretnych części? :)

Napisano

Hexagonów unikaj jak ognia :P Generalnie mniejsza rama oznacza lepszą zwrotność, a co do wymiany części to najpierw sztyca, kiera, mostek, a potem koła i amor :)

Napisano

Szkoda.. bo sklep z nimi mam pod nosem :P a Kands z tego co widzę, tylko sprzedaż internetowa :/