Skocz do zawartości

[Rower] Rower dla dziewczyny Merida, Giant czy CTM

ankug

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie Forumowicze,

jestem zupełnie zielona jeśli chodzi o kwestie techniczne, dlatego chciałabym was prosić o radę, który z tych rowerów wybrać, który waszym zdaniem jest najlepszy. Rower ma służyć do jazdy właściwie po wszystkich drogach - w pobliżu mam sporo lasów i polnych dróg.

MERIDA JULIET 100 V 2012 + gratisy - Velmar

Revel 2 Disc W (2012) - rowery | Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska

CTM 2012 Charisma 2.0 lady bike

Na co zwrócić uwagę w tych rowerach, który wybrać? Z góry bardzo dziękuję Wam za pomoc.

Napisano

Od siebie mogę polecić dużo tańszego krosa levela a2 lady http://allegro.pl/kr...2455280637.html. Całość na alivio, jest naprawdę dobry, jednakże nie wiem czy Ci się spodoba. Za taki rower nie ma co przepłacać, meridy są bardzo ładne i przede wszystkim za to się płaci, tak samo jest z innymi dobrymi markami. Co do gianta to wygląda naprawdę "ciekawie", ale osprzęt jest trochę gorszy niż w zaproponowanym przeze mnie, tutaj tak samo płaci się za markę.

Jeżeli chodzi o CTM'a to ma najlepsze hamulce (z tych trzech zaproponowanych przez ciebie), ale do Twojej jazdy wystarczą zwykłe, lekkie v-brake. Ja na twoim miejscu poważnie zastanowiłbym się nad tym kross levelem a2 lady. Cześć :woot:

Napisano

Też jestem dosyć zielony w tym wszystkim ale czytałem że amor RST Gila to taki syf ze patykiem nie ruszać nawet... Merida sie nie postarała dając amorek takiej klasy (100zl na allegro) do roweru za prawie 2000zl...

Giant ciekawy ale wg mnie 1900zl to zdecydowanie za dużo za niego, nie ma rewelacji żadnych w nim po prostu