Skocz do zawartości

[do 2500zł] Kross wart zakupu czy nie?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam szanownych kolegów i koleżanki,

ponieważ stary rower nie nadaje się już do niczego pomyślałem, że czas kupić już nowy, i tu zaczyna się mój mały problem, mianowicie jestem zielony jeśli chodzi o rowery, a nie chciałbym wtopić takiej kasy w sprzęt na którym będę cierpiał jak na dotychczasowym, dlatego chciałbym was poprosić o pomoc w tym zakupie, opinie, komentarze i ewentualnie jakieś ciekawsze pomysły. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc.

mam kilka propozycji ze sklepu w którym sprzedawca usilnie proponował mi rowery firmy Kross mianowicie:

http://www.kross.pl/pl/2012/level-a3

http://www.kross.pl/pl/2012/level-a4

zawiesiłem również oko na:

http://www.kross.pl/pl/2012/hexagon-x9 - sprzedawca definitywnie mi odradził ;)

niestety tak jak mówiłem kompletnie nie znam się na doborze takiego sprzętu a chce czerpać radość z jazdy po mieście jak również po terenie zalesionym, lub górskim osobiście jestem za level-a4 ale czy warto za te cenę?? Czy może macie jakieś inne propozycje jako profesjonalni użytkownicy??

Napisano

Nie wiem czemu sprzedawca ci odradzał krosa x9 według mnie jest najrozsądniejszy bynajmniej przerzutki ma prawie to samo co level a4 z tamtych. Widelec troche słabsszy lecz nie są to super widelce i dużej różnicy nie ma. Wygląd osobiście levela A4 mi sie nie podoba A3 fajnie wygląda.Hamulce bynajmniej w A4 i hexagon x9 to samo. Ja myślę, że jeżeli chcesz zaoszczędzić 200 zł to kup X9

Napisano

Level a4 dostępny jest jako kross black edition 1 za 1999zł w sklepach martes sport lub kross espirit 200 za 2100 w sklepach go sport. Oszczędność spora natomiast różnice niewiele, moim zdaniem warto.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Napisano