Skocz do zawartości

[1250] KANDS 1300 v-brake/disc


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie warto dopłacać 200 zł do wersji z hamulcami tarczowymi ?

Dowiedziałem się ,że jeżeli by mi te discy nie podpasowały to jedyną opcją będzie wymiana na inne tarczówki , co nie ukrywam troszkę mnie odstrasza.

Do tego kwestia wizualna ten z discami ma czarne obręcze, bez srebrne.

Pozdrawiam i czekam na odp ; )

Napisano

Tak, jeśli widelec w wersji Disc nie ma piwotów, to jedynie wymiana na inne tarczówki jest możliwa. Moim skromnym zdaniem się nie opłaca. Słabe, mechaniczne tarczówki nie mają sensu według mnie. W jeździe po mieście nie będzie różnicy, a w jakimś większym terenie i tak się nie sprawdzą.

Napisano

witaj

wszystko zależy jak chcesz rower używać. Jeżeli do codzennej jazdy to nie ma sensu dopłacać do tarcz które i tak są z najniższej półki schimano. Jeżeli jednak chciałbyś troche bardziej poszaleć w terenie to lepiej wziąć tarcze, które są bardziej niezawodne. Nawet jeżeli uznałbyś, że są za słabe to wystarczy wymienić przedni zacisk na leprzy (ok 120-150zł) i jest ok. Ewentualna zmiana z VB na tarcze to już większy wydatek niż te 200 (zaciski, tarcze, piasty, robocizna, będzie z 400zł najtaniej)

Napisano

Wydaje mi się, że do niezbyt agresywnej jazdy w terenie v-ki też starczą :) trzeba pamiętać, że tanie tarcze mogę (nie muszą) byc bardziej awaryjne, a koszta naprawy są większe niż w v-kach. Nie do końca zgodzę się też, że najtańsze tarcze są bardziej niezawodne niż dobre v-ki :)

Napisano

Dzięki za odpowiedzi.

Bo jakby nie patrzeć te rowery różnią się TYLKO tarczówkami,prawda ?

 

Aha i jeszcze jedna dość istotna kwestia.

Mam 180cm wzrostu , rama 19" czy 21" jak patrze na allegro na te 19 to strasznie małe się wydają.

Co o tym sądzicie ?

Napisano

Ja mam równe 180 i 19'' jest idealne. Piszą że 21'' jest powyżej 185(okolo).

Wcześniej napisałem, że tarcze są bardziej niezawodne, a nie mniej awaryjne (co do wpisu ISKRY) chodziło mi o to, że jak w czasie jednej z moich wypraw miałem krakse na zjeździe i pokrzywiłem troche koła to na VB hamulce bym stracił a na tarczach mimo bicia kół mogłem kontynuować jazde... A co do awaryjności są to bardzo proste w budowie zaciski i zabardzo nie ma się co psuć.

Pozdrawiam..........

Napisano

Dobra już jestem zdecydowany ; )

Kands 1300 czarno-czerwony v-brakei.

Zamiast szaleć z tymi tarczami to sobie sigme jakąś kupię.

 

Pozdrawiam ;>

Napisano

Dobra już jestem zdecydowany ; )

Kands 1300 czarno-czerwony v-brakei.

Zamiast szaleć z tymi tarczami to sobie sigme jakąś kupię.

 

Pozdrawiam ;>

 

 

Witam serdecznie,

 

Nie wiem czy ktoś wspominał o jeszcze jednej różnicy między wersja z V-kami a z tarczami, wersja z tarczami posiada lepszy amortyzator w wersji v4 który posiada możliwość zablokowania.

 

Nie orientuje się jaka jest różnica cenowa między v3 a v4;)

 

Poczułem sie jak podczas zabawy "Gdzie jest Wally"

 

Pozdrawiam

Napisano

@up

hmm, ta blokada mi raczej niezbędna nie jest, waże mało więc dam sobie na najtwardsze ugięcie i powinno być OK.

 

A co do tych wersji to pewnie żadnych kolosalnych różnic , to xcm i to xcm , jak ewentualnie coś zmieinał będę to amor idzie na pierwszy/drugi strzał : )

Pozdrawiam

Napisano

w wersji DISK czyli tarcze amor to ''sr suntour xcm v3'' i jest on z blokadą opisy na alegro są różne w wersji z vb powinien byś taki sam ale jak przeglądałem zdjęcia na jednej aukcji to jedno było amora z blokadą a drugie bez więc nie wiem o co chodzi najlepiej skontaktować się ze sprzedawcą i dowiedzieć dlaczego wstawia dwa różne zdjęcia i które ma związek ze sprzedawanym towarem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...