Beno Napisano 28 Czerwca 2012 Napisano 28 Czerwca 2012 Witam.Tak jak w temacie , który rower jest lepszy , który ma lepszy osprzęt itd. Ja nie znam się na tym dlatego Was proszę o pomoc.Rower będę używał do wycieczek z psem do lasu na żwirownie ale i czasami do spożywczaka też na nim wyskoczę Na wydanie mam 1250zł i wybrałem na razie te dwa . A może są jakieś lepsze w tej cenie? Z góry dziękuje za porady. http://allegro.pl/pr...2443357208.html http://allegro.pl/mt...2422112286.html
werbol Napisano 28 Czerwca 2012 Napisano 28 Czerwca 2012 witaj w tej cenie nie ma nic leprzego niż kands. ma kompletne aliwio (obie przerzutki i manetki) a nie tylko tył jak inne. zmiana biegów to sama przyjemność cyk i już jest następne przełożenie po 1000 km żadnej regulacji i nadal zmiana jest precyzyjna. wystarczy dbać o czystość i smarowanie a posłuży wiele lat. dla ciebie jednak proponowałbym tego http://allegro.pl/wysoka-polka-mocny-rower-kands-1300-full-alivio-i2429126217.html bo jeżeli nie planujesz dalszej rozbudowy to te tarcze to zbędny wydatek, to najsłabsze shimano. a zaoszczędzone 200zł można przeznaczyć na bajery (licznik itp.) pozdrawiam
Beno Napisano 28 Czerwca 2012 Autor Napisano 28 Czerwca 2012 @UP Witam,też go brałem pod uwagę i pewnie to będzie to:) , rozbudowy nie planuje , rower kupuję głównie z myślą o wycieczkach z psem i do ogólnego użytku , no i może uda mi się kilka kilo zgubić- i tu mam jeszcze jedno pytanie ważę ponad 130kg czy wytrzyma rower/rama?
MokryxD Napisano 28 Czerwca 2012 Napisano 28 Czerwca 2012 Jeżeli to mają być lekkiej przejażdżki to lepsze będą V-brake. Przy tej wadze amorek może być za miękki.