wujekjoe Napisano 4 Czerwca 2012 Napisano 4 Czerwca 2012 Witam Jestem zielony w sprawach osprzetu rowerowego, stosunku ceny do jakosci itp. Jestem zainteresowany kupnem roweru MTB w zakresie cenowym 1000 -1200zl (jezeli bedzie jakas promocja, perelka do kupienia za 1300zl jest to rowniez do zrealizowania). Rower docelowo ma sluzyc do jazdy po terenie miejskim (krawezniki, sciezki rowerowe, troche trawki) oraz w terenie podmiejskim (jakies laki, waly wzdluz Odry itp). Preferuje wlasnie takie trasy miedzy krzaczorami. Rower bedzie traktowany jako drugi jednoslad - pierwszy to rupiec z kaufland za 200zl sluzacy do dojazdu 1km do pracy. Chcialbym kupic rower nowy. Interesuja mnie hamulce V-brake ze wzgledu na nizszy koszt pozniejszej eksploatacji. Waga 69KG Wzrost 174cm Z tego co przegladalem duza popularnoscia ciesza sie rowery Merida, Kross - wiec na takowe patrzylem i z wygladu sa bardzo ciekawe. Prosze o pomoc, jezeli o czyms zapomnialem, zwroccie uwage. pozdrawiam bartek http://allegro.pl/rower-rowery-gorski-mtb-arkus-vip-6-0-deore-wyprz-i2379282308.html znalazlem cos takiego, czy dobry wybór na poczatek?