Skocz do zawartości

[Ok. 2000 PLN] Evolution, Level A6, Level A4 & TFS 100-D.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Mój pierwszy post, ale po nabyciu roweru pewnie nie ostatni, także witam wszystkich.

Prześledziłem to i inne fora w poszukiwaniu cennych wskazówek i stoję stoję dziś przed wyborem pierwszego roweru z nieco wyższej półki, niż miałem do tej pory. Katalog wydaje mi się zasadniczo jest zamknięty, i dotyczy rowerów o bardzo zbliżonym pułapie cenowym, a przede wszystkim - dostępnych fizycznie. Pozostaje kwestia wyboru na zasadzie: coś za coś. Nie mam tu doświadczenia zbyt dużego, dlatego liczę na Waszą pomoc. Żeby było łatwiej, przygotowałem tabelkę zestawiającą kluczowe parametry modeli, które mnie interesują na dzień dzisiejszy, tj.:

- Unibike Evolution 2012

- Kross Level A6 2011 (V-Brake)

- Kross Level A4 2012

- Merida Matts TFS 100-D 2012

ksjVf.png

( gdyby się obrazek nie wyświetlił: http://i.imgur.com/ksjVf.png )

Przeznaczenie roweru: głównie bezdroża, o rozmaitym charakterze.

Wymiary rowerzysty: 176cm wzrostu, 63,5cm długość nogi od ziemi do krocza, 26 lat, 65 kg wagi.

Myślę, że ten topic ma szansę pomóc też w wyborze roweru innym użytkownikom tego forum, bo zasadniczo te modele często są gdzieś porównywane, ale z różnym skutkiem, i chyba nigdy albo rzadko tak kompleksowo.

A teraz słowem mojego subiektywnego, amatorskiego komentarza...