blaze85 Napisano 24 Maja 2012 Napisano 24 Maja 2012 Na początku chciałem się przywitać, więc witam Chciałem prosić o pomoc w zakupie rowerów. Rowery mają służyć do jazdy po mieście, np. z dzieckiem w foteliku. Chodzi mi o dwa rowery, raczej trekingowe w cenie do 700zł szt. Moja waga to 95KG i 185cm wzrostu. Żona 46KG i 160cm wzrostu. Znalazłem coś takiego ale nie wiem czy warto ponieważ nie ukrywam że jestem zielony w temacie. Allegro Allegro Allegro Allegro Allegro Allegro Allegro Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
blaze85 Napisano 31 Maja 2012 Autor Napisano 31 Maja 2012 Witam ponownie, Troszkę ostatnio poczytałem i obecnie zastanawiam się nad zakupem: - dla żony: Allegro - dla mnie: Allegro Pytanie do eskperów. Czy kupić te rowery czy coś w decathlonie w podobnej cenie i parametrach? Przepraszam za pisanie pod swoim postem ale ze wględu na delikatną zmianę ceny pozwoliłem sobie napisać. Pozdrawiam
fomicz Napisano 1 Czerwca 2012 Napisano 1 Czerwca 2012 Kands albo Lazaro Integral na Alivo. Ale to wszystko przekracza Twoje 700 zł.
blaze85 Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Napisano 1 Czerwca 2012 Kands albo Lazaro Integral na Alivo. Ale to wszystko przekracza Twoje 700 zł. Obecnie przeznaczam 2000zł na dwa rowery. Nie wiem do końca co zrobić. Byłem wczoraj w decathlonie i oglądałem rowery. Na + decathlonu: - gwarancja - rama 5 lat - osprzęt 2 lata - odległość od mojego domu 1km. Tylko czy w decathlonie kupię rower z takim osprzętem w takiej cenie?
fomicz Napisano 1 Czerwca 2012 Napisano 1 Czerwca 2012 Niestety na stronach Decatlona nie ma dokładnej specyfikacji wyposażenia. Musiałbyś to wydobyć od sprzedawcy. Myślę jednak, że Alivio to nie będzie Jeżeli masz 2000 to kupując Lazaro dla siebie i żony mieścisz się w budżecie.
blaze85 Napisano 1 Czerwca 2012 Autor Napisano 1 Czerwca 2012 Tylko problem w tym że żona nie chce kół 28