bialy1018 Napisano 23 Maja 2012 Napisano 23 Maja 2012 Witam, naszło mnie na zakup roweru nowego lub używanego. Cena jaką jestem w stanie dać to max 2500 zł. Jeśli znajdzie się coś tańszego w miarę dobrego to może być. Wzrost 183 cm długość nogi do kroku około 83 cm, waga 90 kg. Rower będzie przeznaczony bardziej na asfalt więc chciałbym aby był szybki, ale czasami też będę jeździł po leśnych drogach i łąkach. Dobrze by było gdyby miał blokadę amortyzatora przy kierownicy, ale nie jest to konieczne. Nie znam się na rowerach ale trochę poczytałem na forum i wybrałem te modele: CUBE ANALOG DISC model 2012 blue/green, rama chyba 20" KROSS LEVEL A6 DISC 20" 2011 Unibike Evolution 2012 A z używanych wypatrzyłem takie: Kelly's Salamander 19" SHIMANO XT i LX Allegro stoeckli-xc-49 Allegro CUBE LTD PRO MOD 2011 Allegro TREK 6500 Allegro CARVER PURE 200 Allegro CUBE LTD COMP 2010 Allegro CUBE ATTENTION 2009 Allegro Kelly's IMAGINE BLUE 2011 Allegro Focus Cariboo Peak Deore Xt Allegro Ogólnie to z wyglądu i z nowych najbardziej podoba mi się cube analog disc. Jak wypada osprzętem do pozostałych? Z używanych też myślałem nad cube szczególnie CUBE LTD PRO MOD 2011. Rama 17,5 i 18 będzie chyba za mała. Nie wiem co wybrać a co odrzucić. Gdybym brał używany to niedalekiej przyszłości będę na 100% coś modernizował w nim. Proszę o pomoc i opinie który z nich ma najlepszy stosunek osprzęt/wygląd/cena. Czekam również na propozycje innych ciekawych rowerów w tym przedziale cenowym.
MichaelD Napisano 23 Maja 2012 Napisano 23 Maja 2012 Jeżeli szukasz szybkiego roweru na asfalt który również poradzi sobie lekkim terenie to wybierz rowery typu cross: Z dobrym rabatem powinieneś się zmieścić/ albo b. niewiele przekroczyć twój budrzet: MBike Crosser DSC Unibike Zethos GTS Kross Evado 4.0